Pożywka dla hien.

Data: 2012-01-17 05:44:03
Autor: stevep
Pożywka dla hien.
# TVN24, jak to ma swoim zwyczaju załapała się na „temat” i od samego rana  podnosi ludziom nie tylko adrenalinę ale niektórych jak np. mnie,  normalnie wk....ia. Dla durniów taka konferencja to dopływ świeżego tlenu  dla ich zwichrowanych umysłów. Każdy szczegół nie mający praktycznego  zdarzenia będzie kwalifikowany przez Maciarewiczopodobnych jako epokowe  wydarzenie, przełomowe, decydujące, i potwierdzające tezy w chorych  umysłach zwolenników tzw. morderstwa smoleńskiego. To towarzystwo  wzajemnej adoracji jest argumento odporne i nic ich nie przekona że białe  jest białe a czarne jest czarne.

Dla ludzi myślących sprawa jest nader prosta. W momencie w którym TU 154  znalazł sie poniżej wysokości decyzji /tzn. 100 m/ dokonało się  przestępstwo /w postaci złamania procedur/ które w swojej najostrzejszej  formie zakończyło się jak się zakończyło. Być może „nawrócę” jakiegoś  durnia jak posłużę się przykładem bliższym każdemu, przeciętnemu  zjadaczowi chleba a posiadającemu samochód. Przykład; dalszą jazdę  uniemożliwia nam ściana mgły. Rozsądny kierowca w nią nie wjedzie – dureń  tak. Dureń wjechał i sie rozbił. Zaczynają sie dywagacje; kto w tym  miejscu posadził to drzewo, w jakim stanie technicznym był samochód, jak  był wyszkolony kierowca a w końcu kto tam rozpylił mgłę a może nie rozbił  sie o drzewo ale jakas siła wysadziło go w powietrze ?.

Jestem przeciwny tego typu konferencjom prasowym. Należałoby zaczekać na  zakończenie śledztwa prokuratorskiego i opublikować całość materiałów a  nie dawać pożywki hienom. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjp8c

--
stevep

Data: 2012-01-17 11:22:13
Autor: Aleksander
Poywka dla hien i kaczysko- maciarewiczowskich oszoomw
Popieram stanowisko "stevep"a

Przykre , e media , zatrudniajce ludzi na poziomie jakby sie wydawao, z racji swojej roli edukacyjno - opiniotwrczej w ogle podejmuj ten temat. W tej tendencji, to temat Smoleska bdzie si przewija jeszcze ze 100 lat, przez kilka pokole. Nas ju nie bdzie ale Smolesk - wiecznie ywy.  Kto popiera oszoomw , ten po czasie takim si staje, dlatego drogie media obudcie si.  Mam do Was al o cige uleganie zaplanowanej przez Kaczyskiego akcji wiecznego molestowania spoeczestwa wypadkiem smoleskim, powstaym ewidentnie z ludzkiej gupoty, a spowodowanym gownie przez but prezydenta Kaczyskiego , ktra wymusia ldowanie w ewidentnie niedopuszczalnych warunkach.  Polscy piloci to nie kamikadze, ale te ludzie i podwadni.  Za  cao odpowiada najwyszy rang dowodzcy - Prezydent Kaczyski i to jest ewidentnie jego wina.   Chowanie go na Wawelu , miejscu historycznym,  to utrata witoci tego miejsca dla mnie i wielu milionw Polakw.  Ewidentna profanacja.  Teraz ju Wawel nie brzmi tak jak dawniej. Zabrano mi mj Wawel, poszargano wartoci kojarzce sie z tym miejscem, a spoczywajce tam szcztki krlw, jeeli byli tacy sami jak Kaczyski, nie wzbudzaj juz adnego szacunku.

Alx

Pożywka dla hien.