[PoRD} Hipotetyczna sytuacja

Data: 2009-08-02 22:03:24
Autor: 'Tom N'
[PoRD} Hipotetyczna sytuacja
PlaMa w <news:h54qil$4bj$1inews.gazeta.pl>:

Mam, najwidoczniej, brzydki zwyczaj podjeżdżania dosyć blisko samochodu stojącego przede mną na światłach i jeżeli teren jest płaski to czekania na luzie na zielone światło. Na luzie czyli bez zaciągniętego ręcznego ani wciśniętego hamulca.

O, to tak jak i ja.

Kumpel mnie opieprza za to że to niebezpieczne (może i tak, staram się już tak nie robić) i że w przypadku gdyby ktoś wjechał mi w tyłek i w wyniku tego ja stojąc na luzie wjade w gościa przede mną i to ja będę odpowiadał za szkody wyrządzone na samochodzie z przodu.

Ale ma jakieś wsparcie, ten Twój kumpel, czy mu sie tak wydaje tylko?
I nie mam na myśli odpowiedzialności za zdarzenie, ale zwykłą fizykę

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

[PoRD} Hipotetyczna sytuacja