PoRD - gdzie znajdę zapis o "granicach trzeźwości" kierowców?

Data: 2009-12-05 17:04:07
Autor: kogutek
PoRD - gdzie znajdę zapis o "granicach trzeźwości" kierowców?
Witam, czy ktoś może mi pomóc i wskazać konkretny artykuł, gdzie w Prawie o Ruchu Drogowym znajdę zapis o stanach trzeźwości /nietrzeźwosci/wpływu alkoholu wraz z ilościami promilowymi?
Znalazłem to w kodeksie karnym, a jest w drogowym?
Pisz ile miałeś jak cie trafili? --

Data: 2009-12-06 19:06:43
Autor: Arjano

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.000001a5.4b1a8477newsgate.onet.pl...
[...]

Widzisz, muszę Cię rozczarować... nie znajdziesz tu sensacji :-) Test BRD na rajd robię. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4664 (20091206) __________

PoRD - gdzie znajdę zapis o "granicach trzeźwości" kierowców?