PoRD pytanie

Data: 2017-04-15 14:17:16
Autor: Robert Tomasik
PoRD pytanie
W dniu 15-04-17 o 12:55, Michał pisze:
Będąc w tym miejscu:
https://www.google.pl/maps/@52.4348496,16.9054493,3a,75y,150.83h,85.44t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDm5IYbodnROjIhZUAxnOaA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Czy mam pierwszeństwo przed białym dostawczakiem jadącym z lewej (z
Witosa), czy nie?

W czym wątpliwość? Przecież tam jest znak "Ustąp".

Data: 2017-04-15 17:51:59
Autor: 007
PoRD pytanie
Robert Tomasik w <news:58f20f51$0$15209$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Jadący z Witosa (czyli dostawczak) też ma ustąp

<https://goo.gl/maps/ESpXbFT8hcv>.

Pa.

--
'Tom N'

Data: 2017-04-15 18:47:48
Autor: Sonn
PoRD pytanie
[...]

"Ustąp" dotyczy drogi głównej. Dla pozostałych pojazdów wjeżdżających na skrzyżowanie obowiązuje zasada "prawej ręki" o ile nie ma tam jeszcze jakichś innych znaków, a nie wygląda na to.

--
Sonn

Data: 2017-04-15 18:58:58
Autor: Shrek
PoRD pytanie
W dniu 15.04.2017 o 18:47, Sonn pisze:

Czy mam pierwszeństwo przed białym dostawczakiem jadącym z lewej (z
Witosa), czy nie?

W czym wątpliwość? Przecież tam jest znak "Ustąp".

"Ustąp" dotyczy drogi głównej.

Skąd ten pomysł? Nie ma tam żadenj tabliczki z przebiegiem drogi głównej. Ustąp dotyczy wszystkich, gdyż nie ma żadnych wskazówek, , że jest inaczej. Tu nie ma IMHO wątpliwości.

Co nie znaczy, że ta biała ciężarówka też nie ma pierwszeństwa (IMHO ma) i jest to zupełnie oddzielna kwestia;)

Shrek

Data: 2017-04-15 20:48:46
Autor: Sonn
PoRD pytanie
W dniu 2017-04-15 o 18:58, Shrek pisze:
[...]

Mówimy o skrzyżowaniu czy prawoskręcie dającym wyjazd na drogę główną? Zobacz znaki na skrzyżowaniu. Oznaczenie rzędności dróg jest na skrzyżowaniu pomiędzy znakiem "ustąp" i "przejście dla pieszych". Ja pisze o skrzyżowaniu.

Jeśli natomiast mówimy o wyjeździe na drogę główną to bezwzględne pierwszeństwo mają poruszający się tą drogą. Wyjeżdżający z prawoskrętu (zjeżdżający z Solidarności w Witosa) musi bezwzględnie ustąpić pierwszeństwa. Na latarni zresztą jest znak. W tej sytuacji sprawa jest oczywista i nie podlega żadnym dyskusjom.

--
Sonn.

Data: 2017-04-15 21:08:34
Autor: Shrek
PoRD pytanie
W dniu 15.04.2017 o 20:48, Sonn pisze:

[...]

O tym.

[...]

A my o prawoskręcie. Widać się nie dogadaliśmy.

Shrek

Data: 2017-04-17 00:43:53
Autor: witek
PoRD pytanie
On 4/15/2017 11:47 AM, Sonn wrote:
[...]

No właśnie.
Oboje mają ustąp a dostawczak ma go po prawej.

Data: 2017-04-15 18:51:30
Autor: Wiesiaczek
PoRD pytanie
[...]

he he , ale komu? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-04-17 00:42:59
Autor: witek
PoRD pytanie
On 4/15/2017 7:17 AM, Robert Tomasik wrote:
[...]

w tym, ze dostawczak też ma ustąp.

PoRD pytanie