PoRD - watpliwosci

Data: 2011-05-22 22:02:14
Autor: Budyń
PoRD - watpliwosci
Użytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomości news:irbok5$5d6$1news.onet.pl...
w jednym kierunku. Wykonujac manewr skretu mam wybrac jako docelowy pas lewy czy prawy?.

dowolny

b.

Data: 2011-05-22 22:12:30
Autor: Laphroaig
PoRD - watpliwosci
On 5/22/11 10:02 PM, Budyń wrote:

lewy czy prawy?.

dowolny

To chyba by bylo najlogioczniejsze i najbardziej praktyczne, zyciowe.Ale niesty praktyka bywa z inna niz teoria (patrz zieona strzalka i konieczosc zatrzymania)

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-05-23 07:51:00
Autor: kocyk
PoRD - watpliwosci
Budyń wrote:
[...]

A to ja utrudnie, wyjezdzamy z jednokierunkowej dwupasmowej, i skrecamy w jednokierunkowa trojpasmowa. Kazdy zajmuje pas jaki chce, ale co, jesli oba wyjezdzajace auta chca zajac ten sam, np srodkowy?
K.

Data: 2011-05-23 08:01:05
Autor: Arni
PoRD - watpliwosci
kocyk pisze:

A to ja utrudnie, wyjezdzamy z jednokierunkowej dwupasmowej, i skrecamy w jednokierunkowa trojpasmowa.

skret z obu pasów? wydawa mi sie, ze w tedy to juz linie poziome prowadz±. U nas tak jest w jednym miejscu (skręt w prawo) i ten z prawego pasa ma nawet ci±gł± przez chwile, zeby wymusic jazde skrajnym prawym

Kazdy zajmuje pas jaki chce, ale co, jesli oba wyjezdzajace auta chca zajac ten sam, np srodkowy?

to ten z prawej ma pierwszenstwo?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-24 00:46:22
Autor: PawelK vel Pablo
PoRD - watpliwosci
Dnia 143 roku bież±cego, Arni zeznał(a) jak następuje:

skret z obu pasów? wydawa mi sie, ze w tedy to juz linie poziome prowadz±.

Niekoniecnie, patrz post Alf/red/a

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl