PoRD - watpliwosci

Data: 2011-05-23 07:06:36
Autor: Daniel Kowalski
PoRD - watpliwosci
W dniu 2011-05-22 21:36, Laphroaig pisze:
Witka,

Znajoma zdaje jutro egzamin na PJ i zadala mi kilka praktycznych pytan
na temat zasad poruszania sie po drodze. Okazalo sie, ze mimo posiadania
wielu lat PJ (tak ze 30?) nie potrafie na nie odpowiedziec z 100%
pewnoscia. I mam wrazenie, ze teoria lekko mija sie z praktyka na
codzien spotykana na drogach.
Pytanie jest takie: skrecam w lewo z drogi dwupasmowej, gdzie tylko lewy
pas jest dla skrecajacych w lewo. Wjezdzam w drog臋 na ktorej sa dwa pasy
w jednym kierunku. Wykonujac manewr skretu mam wybrac jako docelowy pas
lewy czy prawy?.
MOja praktyka jest taka, ze wybieram ten najbliuzszy mi (czyli lewy).
Ale cos mi swita, ze teoria jest inna. Ma ktos 100% pewnosc jak nalezy
sie zachowac aby byc zgodnym z przepisami ?

Mo偶esz wybra膰 dowolny z pas贸w. Z reszt膮 kole偶anka na pewno natrafi na to pytanie ucz膮c si臋 test贸w.

Data: 2011-05-23 21:39:47
Autor: Jarek
PoRD - watpliwosci

Mo偶esz wybra膰 dowolny z pas贸w. Z reszt膮 kole偶anka na pewno natrafi na to pytanie ucz膮c si臋 test贸w.

Ucz膮c si臋 test贸w? Jak si臋 dowiedzieli艣my, testy ma ju偶 za sob膮...

PoRD - watpliwosci