Pobicie Wiplera

Data: 2013-11-06 17:28:58
Autor: Kamil
Pobicie Wiplera
Witam

Co mysleć o przypadku posła Wiplera i wypowiedzi min. Sienkiewicza na ten temat? Czy posła nie wolno bić, a zwykłego szaraka wolno? Pamiętacie tego bandytę - policjanta który bił i kopał w głowę leżącego człowieka? Prokuratura umorzyła postępowanie. To tak powinien zachowywać się policjant?

Pzdr

Data: 2013-11-06 18:45:03
Autor: Stokrotka
Pobicie Wiplera
[...]

Policja kłamie, a Wipler mówi prawdę.
Dowodem na to jest to, że policja nie pozwoliła na razie ujawnić nagrań z kamer.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-06 19:42:46
Autor: Dirko
Pobicie Wiplera
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:527a81af$0$2296$65785112news.neostrada.pl...

Policja kłamie, a Wipler mówi prawdę.

    i vice versa

Data: 2013-11-06 23:00:50
Autor: Budzik
Pobicie Wiplera
Osobnik posiadający mail ortografia.nowa@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Bzdura. Policja nie ujawniła nagrań bo najpierw chce przesłuchać Wiplera i dać mu okazje do kłamania.
W koncu jak juz zobaczy nagranie to bedzie mógł dostosować wersje do tego co widac i co mozna z nagrania odczytać.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-11-07 01:53:41
Autor: Kamil
Pobicie Wiplera
Użytkownik "Budzik" napisał:

Bzdura.

To merytoryczny argument w Twoim stylu.

Policja nie ujawniła nagrań bo najpierw chce przesłuchać Wiplera i
dać mu okazje do kłamania.
W koncu jak juz zobaczy nagranie to bedzie mógł dostosować wersje do tego
co widac i co mozna z nagrania odczytać.

Widać, że był pobity. Sam się pobił? Wg Ciebie typowe zachowanie posła to samemu się pobić i następnie w mediach oskarżac policję? Mógłyś podać takie przykłady? Natomiast na różnych portalach znajdziesz tysiące wpisów o bandyckich zachowaniach policjantów. Czy ten policjant bandyta, który kopał w głowe leżącego (co widzieliśmy na filmie) zachowywał się prawidłowo? Jakie poniósł konsekwencje?

Pzdr

Data: 2013-11-07 02:27:09
Autor: Budzik
Pobicie Wiplera
Osobnik posiadający mail nospam@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Bzdura.

To merytoryczny argument w Twoim stylu.

Nie, to tylko podsumowanie.
Argument jest poniżej. Nie zauważyłes?

[...]

Nic takiego nie twierdze.
Ani ze sam sie pobił, ani ze policja go skatowała.
Twierdze tylko, ze bzdurne jest wnioskowanie, ze policja jest winna, bo nie pokazała filmu z monitoringu. Tylko to neguje.

A co sie stalo? Może był agresywny i został spacyfikowany przez policje, a moze był grzeczny, wstawił sie za szarpaną koleżanką i dlatego oberwał? A moze po prostu lezał w bramie i dostał drzwiami? Kto wie...
Na razie nic nie wiemy, poza tym, ze poseł juz troche stonował z oskarzeniami.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-11-07 21:09:31
Autor: Stokrotka
Pobicie Wiplera
Twierdze tylko, ze bzdurne jest wnioskowanie, ze policja jest winna, bo nie
pokazała filmu z monitoringu. Tylko to neguje.

Policja jest tu stroną, więc nie ma większego prawa do tego monitoringu niż poseł.
Skoro nie daje monitoringu - jest winna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-11-07 21:13:42
Autor: u2
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-07 21:09, Stokrotka pisze:
[...]

ano, jak zwykle winne pedaly i cioty. ale nie nie nie

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-07 21:15:35
Autor: u2
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-07 21:13, u2 pisze:
[...]

  ni nie nie hitler aka hitla i niemcy aka szkupy ...-;)

Data: 2013-11-07 03:47:43
Autor: stchebel
Pobicie Wiplera
W dniu środa, 6 listopada 2013 18:45:03 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

Policja kłamie, a Wipler mówi prawdę.

Dowodem na to jest to, że policja nie pozwoliła na razie ujawnić nagrań z kamer.

Prokuratura kłamie, a Brunon K. mówi prawdę.
Dowodem na to jest to, że prokuratura nie pozwoliła na razie ujawnić jego nazwiska.

Putin i Tusk kłamią, a Antoni mówi prawdę.
Dowodem na to jest to, że nie opublikowano w jakiejś tam Trybunie zdjęć ofiar "zamachu". A więc jednak ZAMACH!!

Ot, taka to dyslektyczna logika.

Sioo do szkoły, a potem zabierać głos tu i ówdzie!!

Data: 2013-11-07 14:53:39
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 06-11-2013 o 18:45:03 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ale tylko wyłącznie jak ma 1,2 promila alkoholu we krwi.

--
stevep

Data: 2013-11-07 15:03:32
Autor: A. Filip
Pobicie Wiplera
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
Dnia 06-11-2013 o 18:45:03 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał(a):
Co mysleć o przypadku posła Wiplera i wypowiedzi min. Sienkiewicza na ten temat? Czy posła nie wolno bić, a zwykłego szaraka wolno?  Pamiętacie tego bandytę - policjanta ktĂłry bił i kopał w głowę leżącego człowieka? Prokuratura umorzyła postępowanie. To tak powinien zachowywać się policjant?

Policja kłamie, a Wipler mówi prawdę.

Ale tylko wyłącznie jak ma 1,2 promila alkoholu we krwi.

To według ciebie politycy powinni chodzić pijani na okrągło?
Co by taki upity Rostowski mógł zdradzić! ;-)

--
A. Filip
Kto cię obraził, ten nigdy ci [tego] nie wybaczy.  (Przysłowie włoskie)

Data: 2013-11-08 15:26:11
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 07-11-2013 o 15:03:32 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

A co mnie obchodzi Rostkowski, może ma mocniejszy łeb od Wiplera, a co  tego ostatniego- głupiejesz po alkonolu to nie pij.

--
stevep

Data: 2013-11-07 08:36:52
Autor: xantiros
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-06 17:28, Kamil pisze:
Witam

Co mysleć o przypadku posła Wiplera i wypowiedzi min. Sienkiewicza na
ten temat?

Co tu myśleć, jak by to było w USA to Wipler już by leżał w kostnicy z policyjną kulką.

Czy posła nie wolno bić, a zwykłego szaraka wolno?

Jak fikał, szarpał się z nimi, to mieli prawo mu dopierdzielić.

Pamiętacie
tego bandytę - policjanta który bił i kopał w głowę leżącego człowieka?
Prokuratura umorzyła postępowanie. To tak powinien zachowywać się
policjant?

Nie, to jest bandyta nie policjant, w USA taki gnój by już siedział w pierdlu.

Data: 2013-11-07 13:18:10
Autor: leming.show
Pobicie Wiplera
użytkownik xantiros napisał:

Co tu myśleć, jak by to było w USA to Wipler już by leżał w kostnicy z policyjną kulką.

Lepiej sie dogadac, po co palic czlowieka jak mozna go przeciagnac na swoja strone, wersje mozna ustalic.

Data: 2013-11-07 12:11:58
Autor: Trybun
Pobicie Wiplera
[...]

Dodałbym do tego jedno zasadnicze pytanie - czy obywatelowi RP wolno w ogóle się bronić przed agresywnymi stróżami prawa?

Data: 2013-11-07 04:25:55
Autor: stchebel
Pobicie Wiplera
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:11:58 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Dodałbym do tego jedno zasadnicze pytanie - czy obywatelowi RP wolno w ogóle się bronić przed agresywnymi stróżami prawa?

Jasne że tak!! Ale zawsze możesz jeszcze dostać wpierdol od posła. A tutaj już prawo nie zezwala na obronę!! Immunitet albo jakaś tam inna choroba go chroni!!

Data: 2013-11-08 17:37:30
Autor: Trybun
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-07 13:25, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

No nie wiem, jest coś tam w regulaminie o nietykalności  nie tylko cielesnej ale także i o werbalnej takich stróżów.
  Natomiast jest zupełnie (przynajmniej dla mnie) zrozumiały immunitet dla posła, choć jak widać w odniesieniu do Leppera nie miał on zastosowania, szumowiny nie pozwalały Mu nawet zadawać pytań z trybuny sejmowej.

Data: 2013-11-09 18:49:54
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 08-11-2013 o 17:37:30 Trybun <Ylih@yachu.com> napisał(a):

[...]

Nie miał, bo immunitet nie chroni od głupoty.

--
stevep

Data: 2013-11-09 18:58:13
Autor: u2
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

Data: 2013-11-10 12:04:06
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 09-11-2013 o 18:58:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

Zdecydowanie,  twoja głupota mnie nie zarazi.
--
stevep

Data: 2013-11-10 13:01:10
Autor: Porucznik Ivan Rżewski
Pobicie Wiplera

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.w6byc4g350oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 09-11-2013 o 18:58:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

Zdecydowanie,  twoja głupota mnie nie zarazi.

Ten dureń to wałbrzyski kundel rAzor. Nie dziw się, że dyskusja z nim jest jak z guru Antoni.

Pobicie Wiplera