Pobicie Wiplera

Data: 2013-11-07 12:11:58
Autor: Trybun
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-06 17:28, Kamil pisze:
Witam

Co mysleć o przypadku posła Wiplera i wypowiedzi min. Sienkiewicza na ten temat? Czy posła nie wolno bić, a zwykłego szaraka wolno? Pamiętacie tego bandytę - policjanta który bił i kopał w głowę leżącego człowieka? Prokuratura umorzyła postępowanie. To tak powinien zachowywać się policjant?

Pzdr

Dodałbym do tego jedno zasadnicze pytanie - czy obywatelowi RP wolno w ogóle się bronić przed agresywnymi stróżami prawa?

Data: 2013-11-07 04:25:55
Autor: stchebel
Pobicie Wiplera
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:11:58 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Dodałbym do tego jedno zasadnicze pytanie - czy obywatelowi RP wolno w ogóle się bronić przed agresywnymi stróżami prawa?

Jasne że tak!! Ale zawsze możesz jeszcze dostać wpierdol od posła. A tutaj już prawo nie zezwala na obronę!! Immunitet albo jakaś tam inna choroba go chroni!!

Data: 2013-11-08 17:37:30
Autor: Trybun
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-07 13:25, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

No nie wiem, jest coś tam w regulaminie o nietykalności  nie tylko cielesnej ale także i o werbalnej takich stróżów.
  Natomiast jest zupełnie (przynajmniej dla mnie) zrozumiały immunitet dla posła, choć jak widać w odniesieniu do Leppera nie miał on zastosowania, szumowiny nie pozwalały Mu nawet zadawać pytań z trybuny sejmowej.

Data: 2013-11-09 18:49:54
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 08-11-2013 o 17:37:30 Trybun <Ylih@yachu.com> napisał(a):

[...]

Nie miał, bo immunitet nie chroni od głupoty.

--
stevep

Data: 2013-11-09 18:58:13
Autor: u2
Pobicie Wiplera
W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-10 12:04:06
Autor: stevep
Pobicie Wiplera
Dnia 09-11-2013 o 18:58:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

Zdecydowanie,  twoja głupota mnie nie zarazi.
--
stevep

Data: 2013-11-10 13:01:10
Autor: Porucznik Ivan Rżewski
Pobicie Wiplera

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.w6byc4g350oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 09-11-2013 o 18:58:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-09 18:49, stevep pisze:
immunitet nie chroni od głupoty.

to ty masz immunitet cyrkus ? ...-;)

Zdecydowanie,  twoja głupota mnie nie zarazi.

Ten dureń to wałbrzyski kundel rAzor. Nie dziw się, że dyskusja z nim jest jak z guru Antoni.

Pobicie Wiplera