Pobieraczek

Data: 2010-10-21 12:39:27
Autor: mz
Pobieraczek
Ciekawi mnie czy spotkał się ktoś z Was z procesem sądowym wytoczonym przez Pobieraczka ludziom, którzy nie rozwiązali z nimi umów ? Tak straszyli tych ludzi, że będą kierować sprawę do sądu ale czy spełnili swoje obiecanki ?

Data: 2010-10-21 20:20:31
Autor: SQLwiel
Pobieraczek
mz pisze:
[...]

Straszą. Olej.
Jeden na stu zapłaci i oni z tego żyją.

--

Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-22 07:14:20
Autor: mz
Pobieraczek

Użytkownik "SQLwiel" <null@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9q0ct$2p0$1news.onet.pl...

Straszą. Olej.
Jeden na stu zapłaci i oni z tego żyją.

???? A czy ja gdzieś napisałem, że mnie strasza ?
Chciałem poprostu wiedzieć czy poza straszeniem wytoczyli komus proces tak jak obiecywali ?

Data: 2010-10-22 20:29:31
Autor: Tomy M.
Pobieraczek
W dniu 2010-10-22 07:14, mz pisze:
[...]

   Poczekają 2-3 lata i sprzedadzą hurtem wierzytelności.
Nabywca będzie wysyłał ponaglenia i przed upływem 5 lat
wniesie nakazówkę. 20% wyroków nakazówki nie zostanie
zarzucone i pojawią się "mocne wierzytelności". Mocne
wierzytelności można sprzedać nawet po 50% wartości.
Nabywcy, często parabanki kupują mocne wierzytelności
jako lokaty.

Tomy M.

Data: 2010-10-23 16:56:12
Autor: Czapla
Pobieraczek
> ???? A czy ja gdzieś napisałem, że mnie strasza ?
> Chciałem poprostu wiedzieć czy poza straszeniem wytoczyli komus proces tak
> jak obiecywali ?

Nie. A to, czy ich działalność jest przestępstwem rozstrzygnie niebawem sąd. :)

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
II Wydział Karny
ul. Piekarnicza 10
80-126 Gdańsk

Sygnatura akt II Kp 1082/10

Termin posiedzenia: 9 listopada 2010 r. o godz. 15:00, w sali A40.

[...]

Chyba nie, to za dużo roboty, poza tym po decyzji UOKiK raczej nikt nie kupi tych rzekomych długów. Oni żyją z haraczów od tych szantażowanych, którzy się przestraszyli.

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2010-10-23 17:13:53
Autor: Jacek_P
Pobieraczek
Czapla napisal:
[...]

Hm, czyĹźby ten proces to twoja robota? ;)
 --
Pozdrawiam,

Jacek

Pobieraczek