Pobieraczek - czy czas na wypowiedzenie obejmuje dni świateczne?

Data: 2012-04-10 10:22:53
Autor: Ajgor
Pobieraczek - czy czas na wypowiedzenie obejmuje dni świateczne?

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jm0pgs$ipi$1news.dialog.net.pl...

aha. i jeszcze jedno.

Jest tam taki punkt:

"Korzystanie z Usługi Usenet wymaga rejestracji Usługobiorcy w systemie Spółki, polegającej w szczególności na podaniu imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, płci, daty urodzenia, adresu poczty elektronicznej oraz wyboru zamawianej Usługi Usenet w jednym z dostępnych pakietów cenowych, z zastrzeżeniem domyślnego wyboru pakietu Pobieraczek5."

Ja nie podalem zadnej z tych informacji. Wszystkie byly zmyslone :)
Czy wiec umowa w ogole jest wazna?

Data: 2012-04-10 12:17:44
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 10 Apr 2012 10:22:53 +0200, Ajgor napisał(a):

Ja nie podalem zadnej z tych informacji. Wszystkie byly zmyslone :)
Czy wiec umowa w ogole jest wazna?

Tego nie wiem, ale daruj sobie korespondencję z Pobieraczkiem :) Do nikąd
nie prowadzi. Po prostu ich olej, zwłaszcza że nie mają twoich danych.
--
Jacek

Data: 2012-04-10 13:26:26
Autor: Ajgor

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:164mjo3talj3c$.16b5wq159p9wb.dlg40tude.net...
[...]

Oczywiście, ze tak zrobie. Jak chca, niech mnie pozwa do sadu.

Data: 2012-04-10 13:35:22
Autor: PesTYcyD
W dniu 2012-04-10 13:26, Ajgor pisze:
Oczywiście, ze tak zrobie. Jak chca, niech mnie pozwa do sadu.

Ale oni nikogo do sądu nie pozywają. Biznes działa na zasadzie ściągania kasy od tych którzy są frajerami i po otrzymaniu maila z groźbami robią przelew.

Data: 2012-04-10 13:42:12
Autor: Ajgor

Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości news:4f841afc$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A mnie zastanawia, co by było gdybym dostal takiego maila, i polecial z nim od razu do prokuratury. I oskarzyl ich o probe wyludzenia.
Wiem, ze normalnie nie ma na to sposobu, bo jednak jest regulamin. Ale ja mam chyba lekko wyjatkowy przypadek (niby wypowiedzenie wyslane w 11 dniu, ale jednak dzien wczesniej byl dzien ustawowo wolny od pracy). Pewnie w ogole nie dostane pisma. Ale gdybym dostal, i z nim polecial do tego prokuratora,
co prokurator by na to powiedzial?:) Ciekawe.
Tak teoretycznie rozwazam.

Data: 2012-04-10 14:01:20
Autor: PesTYcyD
W dniu 2012-04-10 13:42, Ajgor pisze:
co prokurator by na to powiedzial?:) Ciekawe.
Tak teoretycznie rozwazam.

Jak dla mnie szkoda czasu. Ja ich traktuje jak menela, który krzyczy że powyrywa mi nogi z dupy. Niby to groźba karalna, bo w końcu wiąże się z ciężkim uszkodzeniem ciała. A mimo to nie pędzę od razu na policję.

Pobieraczek - czy czas na wypowiedzenie obejmuje dni świateczne?