Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja

Data: 2012-05-08 11:24:23
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja
Grozby przychodza nadal. Wiec mam pytania: Czy istnieje jakakolwiek
mozliwosc, ze oni moga mi cos zrobic?

Nie.
Wykazałeś dobrą wolę i wysłałeś wyjaśnienie e-mailem.
Jak na razie dostajesz od nich spam na e-mail. Ustaw sobie filtr i ignoruj e-maile z tego adresu.
Jak będą chcieli podjąć jakieś kroki, to pierwszym musi być wezwanie Cię do zapłaty listem poleconym. Potem sąd. Potem egzekucja komornicza. Nie ma innej drogi prawnej. Firmy windykacyjne też ignoruj.
E-maile ich nic nie kosztują - a może ktoś się złamie i zapłaci...
Ogólnie - zapomnij o sprawie.

Gotów jestem założyć się o jakiś dobry napój z niską zawartością alkoholu, że nie wyślą pisma.
Jeśli jednak przyjdzie wezwanie pisemne, to odpisz im też poleconym i opisz sytuację. Potem możesz znów zapomnieć o sprawie.

Krzysztof

Pobieraczek - nietypowa lekko sytuacja