Pobieraczek - odpuszczaæ czy nie?

Data: 2011-10-21 21:40:32
Autor: Big Jack
Pobieraczek - odpuszczaæ czy nie?
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/j7pcmq$2aj$1@mx1.internetia.pl
*Cpl* napisa³(-a):

[...]

Czemu na tym pobieraczku nie mo¿na siê rejestrowaæ?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-10-21 23:08:37
Autor: Animka
Pobieraczek - odpuszczać czy nie?
W dniu 2011-10-21 21:40, Big Jack pisze:
W wiadomości
> [...]
*Cpl* napisał(-a):

[...]

Czemu na tym pobieraczku nie można się rejestrować?

Jak chcesz, żeby Cię cwaniaki udupili to się rejestruj i pobieraj, pobieraj....

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-21 23:53:09
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-10-21 23:08, Animka pisze:

Jak chcesz, żeby Cię cwaniaki udupili to się rejestruj i
pobieraj, pobieraj....

Zarejestrowałem się tępa trollowata cipo dawno temu i czekam aż podupczą, podupczą, podupczą ... i nic ... ;/

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-22 01:36:29
Autor: Animka
[...]

podupczÄ…, podupczÄ…, podupczÄ… ... i nic ... ;/

Pewnie fiutku jesteś jednym z założycieli. Baw się dobrze fiucie.

animka

Data: 2011-10-22 08:35:39
Autor: Danusia
Pobieraczek - odpuszczaæ czy nie?

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7spk5$hlp$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-10-21 23:08, Animka pisze:

Jak chcesz, ¿eby Ciê cwaniaki udupili to siê rejestruj i
pobieraj, pobieraj....

Zarejestrowa³em siê têpa trollowata cipo dawno temu i czekam a¿ podupcz±, podupcz±, podupcz± ... i nic ... ;/

Co za cham!!! :-(

Data: 2011-10-22 15:41:25
Autor: Animka
W dniu 2011-10-22 08:35, Danusia pisze:
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""<usenet@motopower.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
W dniu 2011-10-21 23:08, Animka pisze:

Jak chcesz, żeby Cię cwaniaki udupili to się rejestruj i
pobieraj, pobieraj....

Zarejestrowałem się tępa trollowata cipo dawno temu i czekam aż podupczą,
podupczÄ…, podupczÄ… ... i nic ... ;/

Co za cham!!! :-(

Na dodatek gile mu z nosa lecÄ….

animka

Data: 2011-10-22 12:41:26
Autor: Big Jack
Pobieraczek - odpuszczaæ czy nie?
W wiadomo¶ci
*Animka* napisa³(-a):

Jak chcesz, ¿eby Ciê cwaniaki udupili to siê rejestruj i pobieraj,
pobieraj....

Po pierwsze, to nie jest odpowied¼ na moje pytanie. Po drugie, niech Ciê o to g³owa nie boli.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Pobieraczek - odpuszczaæ czy nie?