Pobieraczka naciąganie !!!!

Data: 2009-04-22 03:58:07
Autor: jp2691
Pobieraczka naciąganie !!!!
Witam Mimo iż zgodnie z ich regulaminem wypowiedziałem umowę w ciągu
10 dni ! nadal straszą mnie pozwem sądowym.Dzisiaj byłem na policji i
złożyłem doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez
portal " POBIERACZEK " polegający na próbie wyłudzenia nienależnych
pieniędzy oraz zastraszanie i wyłudzenie moich danych osobowych.
Wyraziłem zgodę na ściganie przez policję sprawcę w/w powiadomień.
pozdrawiam

Data: 2009-04-22 15:08:36
Autor: Paweł
Pobieraczka naciąganie !!!!
Użytkownik <jp2691@gmail.com> napisał w wiadomości news:8fbd997e-4854-4837-af3f-de47c4fc75d1c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Czy dobrze rozumiem, że serwis ten polega na tym, że płacisz im za to, co dla wszystkich jest za darmo?

--
Paweł

Data: 2009-04-22 15:34:29
Autor: Darek.
Pobieraczka naciąganie !!!!

Czy dobrze rozumiem, że serwis ten polega na tym, że płacisz im za to, co dla wszystkich jest za darmo?

Ja tez tego nie rozumiem... Na kim oni bazuja? Na niepelnosprawnych umyslowo, ktorzy beda placic za to jak napisales  " co jest za darmo" ...??

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-04-22 15:43:16
Autor: Maddy
Pobieraczka naciąganie !!!!
Darek. pisze:
[...]

Bazują na tych co to nie wiedza co to usnet i jak sie do tego "dobrać".
Znają tylko "fora" na stronach www.
Potem taki odkryje usnet i usiłuje się zarejestrować na pl.soc.prawo.podatki albo znaleźć moderatora pręgierza :-)

A wcześniej da sie naciągnąć "Naciągaczce".

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-04-22 15:09:11
Autor: .Artur.
Pobieraczka naciąganie !!!!
jp2691@gmail.com pisze:
[...]

zanim wlezie się w "kupę"
należy przeczytać ichniejszy bełkot zwany regulaminem ze zrozumieniem
nie jesteś osamotniony(na), to większy przekręt

Data: 2009-04-22 23:20:42
Autor: jinx
Pobieraczka naciąganie !!!!
W dniu 2009-04-22 12:58, jp2691@gmail.com pisze:
[...]

Obawiam się, że regulamin jaki zaakceptowałeś dość jasno stanowi, że nie może być mowy o wyłudzeniu twoich danych osobowych. W końcu sam je dobrowolnie podałeś.

Ja bym w sądzie podniósł zarzut z art. 58 § 2. KC Nieważna jest czynność prawna sprzeczna z zasadami współżycia społecznego.

Nie będzie to łatwe do uzasadnienia, ale zawsze można argumentować, że serwis opiera swoją działalność na pobieraniu opłat za coś co jest darmowe (korzystanie z usenetu.

Można też podnieść zarzut wyzysku z art. 388 KC
Art. 388. § 1. Jeżeli jedna ze stron, wyzyskując przymusowe położenie, niedołęstwo lub niedoświadczenie drugiej strony, w zamian za swoje świadczenie przyjmuje albo zastrzega dla siebie lub dla osoby trzeciej świadczenie, którego wartość w chwili zawarcia umowy przewyższa w rażącym stopniu wartość jej własnego świadczenia, druga strona może żądać zmniejszenia swego świadczenia lub zwiększenia należnego jej świadczenia, a w wypadku gdy jedno i drugie byłoby nadmiernie utrudnione, może ona żądać unieważnienia umowy

W tej sytuacji wydaje się, że można by argumentować w kierunku wyzyskiwaniu niedoświadczenia drugiej strony oraz zastrzegania wygórowanego świadczenia (opłata za cały czas trwania umowy, płatna z góry) w zamian za coś co jest w zasadzie bezpłatne.

Ewentualnie można się posiłkować :
art 385 § 1. KC Postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nie uzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Nie dotyczy to postanowień określających główne świadczenia stron, w tym cenę lub wynagrodzenie, jeżeli zostały sformułowane w sposób jednoznaczny.

W szczególności ostatnie zdanie, dotyczące jednoznacznego sformułowania ceny. Można argumentować, że rażąco narusza interesy konsumenta pobieranie ceny za cały czas trwania umowy podczas, gdy na stronach głównych widnieje jednostkowa cena za miesiąc, przez co pozycja konsumenta jest bardzo osłabiona.

Oczywiście są to dosyć karkołomne zabiegi ponieważ wystarczy przeczytać regulamin żeby wiedzieć na czym polega ta "super" usługa - zwykłe żerowanie na ludzkich przyzwyczajeniach (tzn. nieczytaniu tego co się podpisuje). Oczywiście ignorantia iuris nocet, ale nie można sobie działalności gospodarczej budować na takich praktykach.

Data: 2009-04-23 05:04:59
Autor: SzalonyKapelusznik
Pobieraczka naciąganie !!!!
On 22 Kwi, 23:20, jinx <jinx...@interia.pl> wrote:

[...]

Ja bym sie czepial tego belkotu:

"Po upływie 10-dniowego okresu próbnego ważność umowy od 3 miesięcy i
koszt od 7,90 PLN miesięcznie."

Co znaczy "waznosc umowy od 3 miesiecy"?

Cos mi swita, moze blednie, ale czy gdzies nie bylo decyzji UKE o tym
ze w przypadku umowy przez internet brak oplaty w ciagu 10 jest
jednoznaczne z rezygnacja?

Data: 2009-04-29 12:05:44
Autor: Tomaszek
Pobieraczka naciąganie !!!!
jp2691@gmail.com pisze:
[...]

Dostęp do usenetu - płatny? Jak oni to zrobili, że ta strona tyle już czasu jest obecna w sieci. Ten kraj to jednak dżungla
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Pobieraczka naciąganie !!!!