Pobieranie dem i trailerow / PS3

Data: 2010-06-01 11:03:05
Autor: Katanka
Pobieranie dem i trailerow / PS3
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
Pytanko - czy jak mi sie wylaczylo konsole, gdy byly zakolejkowane
dema i trailery to czy one sie wznowia do pobierania po wlaczeniu?
Pytam, bo zakolejkowalem niezliczona ilosc, i niezliczona ilosc mi sie
sciagnela. W aktywnych downloadach nie mam nic. I nie wiem teraz, czy
przed wylaczeniem sciagnelo mi sie wszystko, czy czesc, a czesc
zakolejkowanych wyleciala po wylaczeniu... :)

Są dwa wyjścia:

- demka się nie dociągnęły i po wyłączeniu konsoli same zaczną się dociagac, nawet bez logowania do PSN
- demka się jednak dociagnęły i konsola sama się wyłączyła po ich ściagnięciu i zainstalowaniu

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-01 11:04:48
Autor: Katanka
Katanka wrote:
[...]

                                  ^^^^^^^^^^^

miało byc po "włączeniu"

Ps. Dlatego wolę fora!

Data: 2010-06-01 11:10:49
Autor: zenek
Katanka wrote:
[...]

Jesli wylaczyles konsole i nie miales wlaczonej pauzy na tych sciagnietych to           byc moze po sciagnieciu nie da sie ich zainstalowac.

Data: 2010-06-01 11:13:23
Autor: Katanka
zenek wrote:

Jesli wylaczyles konsole i nie miales wlaczonej pauzy na tych
sciagnietych to           byc moze po sciagnieciu nie da sie ich
zainstalowac.

Nigdy tak nie było :) Zawsze sobie kosnola radziła i dociągała później.

Data: 2010-06-01 11:36:34
Autor: zenek
Katanka pisze:
zenek wrote:

[...]

I tu sie mylisz bo bylo, moze teraz cos zmienili ale jak wylaczalem konsole podczas aktywnych sesji sciagania to po dociagnieciu  nie dalo sie zainstalowac "blad pliku" trzeba bylo ciagnac od nowa.

Data: 2010-06-01 15:38:46
Autor: Street Fighter
Użytkownik zenek napisał:
Katanka pisze:
zenek wrote:

[...]

dociagnac to nie problem, problem zeby zapamietac wszystko co zarzucilem do sciagania ;)

Data: 2010-06-01 21:24:03
Autor: Katanka
[...]

Wszystko pamięta i nigdy nie było błędów, a ściagałem wszystkie gry z PSN i to już 4 razy.

Data: 2010-06-01 21:27:55
Autor: Street Fighter
[...]

Ale ja nie pamietam!!!! :)

I nie moge jej zweryfikowac, czy sciagnela wszystko (pewnie tak) czy cos jej ubylo (podczas wylaczenia)

Data: 2010-06-02 11:22:13
Autor: zenek
Street Fighter pisze:
[...]

Moze to naprawili w kazdym badz razie rok temu blad ten istnial dlatego od tamtej pory jak cos sciagam i w trakcie musze wylaczyc konsole to najpierw robie pauze na sciaganych plikach.

Data: 2010-06-01 17:07:39
Autor: Elves

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hu2kar$sep$1news.onet.pl...

I tu sie mylisz bo bylo, moze teraz cos zmienili ale jak wylaczalem konsole podczas aktywnych sesji sciagania to po dociagnieciu  nie dalo sie zainstalowac "blad pliku" trzeba bylo ciagnac od nowa.

To musi być jakis stary błąd. Często wyłączałem konsolę w czasie ściągania i potem nie było problemu. Po ponownym uruchomieniu ciągnie dalej.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-06-02 17:36:50
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Pobieranie dem i trailerow / PS3
Katanka pisze:

Ps. Dlatego wolę fora!

:|

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-06-06 07:23:45
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
- demka się nie dociągnęły i po wyłączeniu konsoli same zaczną się
miało byc po "włączeniu"
Ps. Dlatego wolę fora!

....bo nie umiesz obsługiwać usenetu? No można i tak tłumaczyć... Na przyszłość: supersedes lub cancel.

p.

Pobieranie dem i trailerow / PS3