Pobieranie map do Nokii E72

Data: 2010-06-25 12:08:36
Autor: CeSaR
Pobieranie map do Nokii E72
Jak sobie z tym radziliście?

A ja mam pytanie, czy po upgrade'ach działa Ci GPS? Mój zdechł - nie widać wskaźnika, nie znajduje pozycji...
Goowno jak nie wiem co.

Data: 2010-06-25 13:09:20
Autor: Pan Łoś
Pobieranie map do Nokii E72
A ja mam pytanie, czy po upgrade'ach działa Ci GPS? Mój zdechł - nie widać wskaźnika, nie znajduje pozycji...
Goowno jak nie wiem co.

Wskaźnika nie widać, ale działa, przy czym nie zawsze i musi mieć aktywne pozycjonowanie (GPRS), czego zupełnie nie rozumiem! Nie rozumiem także kiedy i w jakim celu łączy się z internetem. Wczoraj testowałem go na mieście i działa, nawet bardzo dokładnie.

Wciąż jednak mam więcej pytań niż odpowiedzi, a najbardziej denerwuje mnie brak porządnej instrukcji.

Pan Łoś

Pobieranie map do Nokii E72