Pobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy legalne?

Data: 2009-12-14 16:21:37
Autor: kris
Pobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy legalne?
Użytkownik <robert1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:79c9.00000086.4b2368ffnewsgate.onet.pl...
Witam.
W wielu sklepach internetowych jest tak że płaci również za odbiór osobisty.
I wygląda to przykładowo tak w sklepie Agito

Przesyłka kurierem za pobraniem - 26 zł
Przesyłka kurierem, przelew - 21 zł
Odbiór osobisty - 16 zł

Masz przeciez jasno opisane co ile kosztuje. Nic nie zatajone jest w tym przypadku.
Szukaj takiego sklepu gdzie owar+odbiór wyjdzie taniej. Klient głosuje nogami.

Przykładowo pewna nawigacja GPS kosztuje w tym sklepie 500 zł.

Czy w jakikolwiek sposób mogę ją kupić w tym sklepie za te 500 zł?
Kiedy obowiązuje tylko cena towaru, a więc 500 zł?
Czy takie praktyki są zgodne z prawem?

Pzrecież możesz ja kupić za 500zł tylko musisz opłacić koszty za odbiór osobisty 16zł.

Pobieranie opłaty za odbiór osobisty przez sklepy internetowe - czy legalne?