Pobito naszą rodaczkę!...

Data: 2009-06-25 10:38:06
Autor: Tzva Adonai
Pobito naszą rodaczkę!...
Mnie wczoraj też pobito  - przy pomocy śmiechu... Wszedłem na
niemiecki pokój paltalkowy poświęcony jazzowi, zapomniawszy uprzednio
zdjąć awatara przedstawiającego uśmiechniętą biało-czerwoną buzię z
podpisem: "I am a proud friend of Poland" ("Jestem dumnym przyjacielem
Polski")... Bywalcy pokoju chichrali ze mnie przez kilkanaście
minut...

***

Pobiły ją za to, że jest Polką

Jak podaje BBC, zaatakowano Polkę mieszkającą w Dorset. 28-letnia
obywatelka Polski została pobita przez cztery kobiety w barze Yates na
High Street w miasteczku Pool - pisze Emito.net.

Według informacji policji została ona skopana. W wyniku ataku ma
obrażenia głowy oraz całego ciała.

Kobiety zaatakowały ją po tym, jak odpowiedziała na ich pytanie, skąd
pochodzi. Policja prosi o kontakt osoby, które były świadkami
zdarzenia.

http://polonia.wp.pl/kat,1010861,title,Pobily-ja-za-to-ze-jest-Polka,wid,11257206,wiad_media.html

Pobito naszą rodaczkę!...