Pobity przez obecnego koalicjanta.

Data: 2011-05-15 05:50:28
Autor: cirrus
Pobity przez obecnego koalicjanta.
# - Rozgrywaliśmy w Lesznie bardzo ważny dla obu stron mecz. My musieliśmy wygrać żeby zostać mistrzem, WTS walczył o utrzymanie i niestety zwyciężył - wspomina Sokołowski. - Czarnecki manifestował radość przed sektorem szalikowców Unii. Pokazywał im szalik Wrocławia, prowokował. - Nagle podbiegł do mnie od tyłu jeden z chuliganów i uderzył w głowę - wspomina poseł. - Szkoda, ze nie miał na tyle odwagi, by załatwić to jak mężczyzna. Miałem wstrząśnienie mózgu, lekarze dali mi miesięczne zwolnienie. Czarnecki jednak nie skorzystał z L4 i cały czas uczestniczył w obradach sejmu. - Paradował dumnie w gorsecie. Zrobił z tego szopkę. Najlepsze jest to, że w Lesznie nie poszedł ani na policję, ani do szpitala. Tak fatalnie poczuł się dopiero we Wrocławiu, co mu jednak nie przeszkodziło wziąć udziału w bankiecie - szydzi były prezes Unii Leszno. - Gdy jechał na badanie tomografem przypadkowo przed szpitalem czekali fotoreporterzy. Spóźnił się ktoś z Super Expressu, to mu przypozował raz jeszcze. Można poznać po koszuli, bo we wszystkich gazetach miał jednego koloru, a w tej jednej innego. Ofiara nie chce przyznać, że chodzenie w gorsecie było działaniem pod publiczkę - Panie redaktorze miałem stwierdzone wstrząśnienie mózgu - mówi udając wzburzonego, ale uśmiech mu się czai na ustach. Widać, że sam się powstrzymuje by nie wybuchnąć śmiechem. Wedle niektórych posada prezesa WTS miała być dla Czarneckiego odskocznią do zwycięstwa w wyborach na prezydenta Wrocławia. Poseł jednak nie został wybrany na urząd. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfg9q

--
stevep