Pob³ogos³aw Panie

Data: 2012-04-19 19:04:52
Autor: boukun
Pob³ogos³aw Panie
Daj nam woln± Polskê Panie...

¯ona do mnie przychodzi i mówi, ¿e to co robi ostatnio PiS jest ju¿ tak ¿a³osne, ¿e siê w pale nie mie¶ci.

Ten Kaczyñski to jest obraz, ¿e jaki by system nie by³, zawsze bêdzie kto¶ poszkodowany - tak mówi moja ¿ona...

Ja siê z ni± nie zgadzam, ale ma prawo do swojego zdania... System okr±g³osto³owej bandy POPiSSLDPSL, to najgorsza zaraza, jaka Polskê spotka³a od wojny...
Wracamy do ¶redniowiecza, teraz czekamy na rozbicie dzielnicowe...

boukun

Data: 2012-04-19 19:19:01
Autor: Przemys³aw W
Pob³ogos³aw Panie
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jmpgl6$vh7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie pos±dza³em ciê o to, ¿e publicznie przyznasz siê, i¿ masz modrzejsz± ¿onê od siebie. To szlachetne ;-)

Przemek

--

"Istnieje przedsiêbiorstwo produkuj±ce k³amstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzêdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k³amstwo smoleñskie, ale o k³amstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyñskiego,

Data: 2012-04-19 19:29:34
Autor: boukun
Pob³ogos³aw Panie

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jmphe7$9vo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiem tylko tyle, ¿e w wielu kwestiach mi przyznaje racje..., ale nie bêdê jej prostowa³, jak siê daje wci±gaæ w polityczn± hucpe pt. co jest lepsze, ki³a czy rze¿±czka, PO czy PiS... Ludzie ju¿ tak maj±... Nie jest ona odosobniona...

boukun

Pob³ogos³aw Panie