Pobłogosław Panie

Data: 2012-04-19 19:19:01
Autor: Przemysław W
Pobłogosław Panie
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jmpgl6$vh7$1node2.news.atman.pl...
Daj nam wolną Polskę Panie...

Żona do mnie przychodzi i mówi, że to co robi ostatnio PiS jest już tak żałosne, że się w pale nie mieści.

Ten Kaczyński to jest obraz, że jaki by system nie był, zawsze będzie ktoś poszkodowany - tak mówi moja żona...

Ja się z nią nie zgadzam, ale ma prawo do swojego zdania... System okrągłostołowej bandy POPiSSLDPSL, to najgorsza zaraza, jaka Polskę spotkała od wojny...
Wracamy do średniowiecza, teraz czekamy na rozbicie dzielnicowe...

Nie posądzałem cię o to, że publicznie przyznasz się, iż masz modrzejszą żonę od siebie. To szlachetne ;-)

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-19 19:29:34
Autor: boukun
Pobłogosław Panie

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jmphe7$9vo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiem tylko tyle, że w wielu kwestiach mi przyznaje racje..., ale nie będę jej prostował, jak się daje wciągać w polityczną hucpe pt. co jest lepsze, kiła czy rzeżączka, PO czy PiS... Ludzie już tak mają... Nie jest ona odosobniona...

boukun

Pobłogosław Panie