Pobór mocy w stanie w "idle"

Data: 2011-05-18 14:00:48
Autor: knrdz
Pobór mocy w stanie w "idle"
Kapsel pisze:

że idle nowe karty graficzne, którym przychodzi tylko wyświetlić jakieś GUI
systemu potrafią zjadać całkiem dużo prądu :(

Zależy od karty. Są takie, które zadowalają się wtedy dosłownie kilkoma W (np. HD4670), ale i z wybitnie prądożernym idle, do których zalicza się oidp także HD4850. Polecam lekturę http://silentpcreview.com

Data: 2011-05-18 14:36:43
Autor: Kapsel
Pobór mocy w stanie w "idle"
Wed, 18 May 2011 14:00:48 +0200, knrdz napisał(a):

[...]

Tak w międzyczasie pogóglałem i trochę dziwne, bo wartości poboru mocy z
idle dla tych samych kart wahają się dość mocno (100-150W), a przyjąłem że
to karta graficzna będzie jeść gros mocy...

Inna rzecz, że bodaj 4850 już nie jest tak współczesna jak myślałem
(benchmark.pl mówi, że już nie robią?)... co więc dobrego jest na dziś z
wydajnych rozwiązań, które pozwolą grać w wysokich rozdzielczościach, a
przy tym nie będą jeść (relatywnie) dużo prądu w idle? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-05-18 15:50:54
Autor: Q
Pobór mocy w stanie w "idle"
[...]

moze ktoras z ponizszych z pasywnym chlodzeniem?

hd 5570 ok 8w w idle - troche slaba
hd 5670 / hd 5750 ok 13w  w idle - minimum, ale juz w costam sobie pograsz
hd 5770

ew. cos w typie hd 6870, ale to juz troche wyzsza polka cenowa;

Data: 2011-05-18 17:33:30
Autor: Mateusz
Pobór mocy w stanie w "idle"
Użytkownik Kapsel napisał:
co więc dobrego jest na dziś z
wydajnych rozwiązań, które pozwolą grać w wysokich rozdzielczościach, a
przy tym nie będą jeść (relatywnie) dużo prądu w idle? :>

ja wybralem 5670. Mnie 720p wystarcza do grania. :)

Data: 2011-05-18 17:40:31
Autor: qwerty
Pobór mocy w stanie w "idle"
Użytkownik "Mateusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ir0osb$23v$2@news.onet.pl...
ja wybralem 5670. Mnie 720p wystarcza do grania. :)

Ta gram na 1920x1080x32 na 3650pro agp. :)

Data: 2011-05-18 20:49:21
Autor: Q
Pobór mocy w stanie w "idle"
Ta gram na 1920x1080x32 na 3650pro agp. :)

chyba w pasjansa ;)

ps
onegdaj grywalem na pasywnym 9500gt w assault cube
w 1680x1050x32 na medium i w sumie caly czas bylo te 60fps

Data: 2011-05-18 22:20:33
Autor: qwerty
Pobór mocy w stanie w "idle"
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ir1493$kju$1@news.task.gda.pl...
chyba w pasjansa ;)

W Assasins creed II, ale detale ustawione na min. Portal II ustawienia na medium.

Pobór mocy w stanie w "idle"