Pobrzękwianie szabelką

Data: 2016-08-16 09:12:32
Autor: Ciemny Lud
Pobrzękwianie szabelką
Data: 2016-08-16 20:04:42
Autor: silvio balconetti
Pobrzękwianie szabelką
Am 16.08.2016 um 09:12 schrieb Ciemny Lud:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/defilada-wojskowa-w-warszawie-zdjecia/vdv5bw2

https://www.youtube.com/watch?v=BNYCp-_rkVA

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/rosja-moze-podbic-polske-w-tydzien-odsiecz-nato-potrwa-miesiace/050rm0y

Po tej demonstarcji siły Putin już przygotował wrak TU do zwrotu! Rydzyk
się
cieszy! Medaliki będą!

CL

To sie zgadza. Profesor geopolityki potwierdza, ze Rosja to kolos na drewnianych nogach.

>Rosja była naprawdę wielkim mocarstwem w czasie wojen napoleońskich, gdzieś do roku 1825. Wtedy w Europie trzeba było się z nią liczyć. Ale od tamtej pory ten kraj stopniowo leci w dół - mówi prof. Leszek Moczulski, historyk, w rozmowie z Agatonem Kozińskim.

Tonuje Pan obawy przed Rosją, gdy tymczasem w Polsce ciągle wypatrujemy zagrożenia z jej strony i każdy mały nawet ruch traktujemy bardzo poważnie. Robimy wiele hałasu o nic?

Od dawna. Akurat 40 lat powstała w Polsce antykomunistyczna opozycja, której byłem jednym z przywódców. Już wtedy się nie baliśmy Związku Radzieckiego. Dlaczego więc teraz mamy się bać słabej Rosji?

Bo sami jesteśmy słabi. NATO jest dużo słabsze niż 40 lat temu.

Narzędziem władztwa rosyjskiego jest generowanie strachu przed Rosją. Działa to nawet na wielkie mocarstwa, takie jak Stany Zjednoczone. One boją się nie tyle Rosji, co samej wojny, dlatego są skłonne do ustępstw. Rosja od początku istnienia swego państwa korzystają z tego strachu. Ale wystarczy ten strach przełamać, by Moskwę zneutralizować.

Widać, że Zachód ma sporo z tym problemów.

Rosja była naprawdę wielkim mocarstwem w czasie wojen napoleońskich, gdzieś do roku 1825. Wtedy w Europie trzeba było się z nią liczyć. Ale od tamtej pory ten kraj stopniowo leci w dół.

W międzyczasie wygrywając II wojnę światową.
Na amerykańskich czołgach.

Czytaj więcej: http://www.polskatimes.pl/opinie/a/leszek-moczulski-rosja-ledwo-dyszy-ugrzezla-na-ukrainie-i-czeka-az-cos-szczesliwego-sie-zdarzy,10515637/2/

Jeszcze pani Gosiewska nr 1 lub 2 machnie walkiem i Putin narobi w gacie?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-08-16 20:07:06
Autor: u2
Pobrzękwianie szabelką
W dniu 2016-08-16 o 20:04, silvio balconetti pisze:
To sie zgadza. Profesor geopolityki potwierdza, ze Rosja to kolos na
drewnianych nogach.

taaa, ale przypierdoli, że się nie pozbieracie:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Pobrzękwianie szabelką