Pobudka!

Data: 2012-06-16 23:26:17
Autor: Chiron
Pobudka!
No to koniec igrzysk. Źle, że  taki koniec. No ale i dobrze też. No bo oto rząd i sejm nasz podpierdzielili każdemu z nas ponad 100 tys. zł (lekko licząc) wydłużając wiek emerytalny. Pośpiesznie, żebyśmy tylko nie protestowali. Jedyna rozgłośnia telewizyjna- TV TRWAM - która głosiła co innego niż wszystkie pozostałe polskojęzyczne media- nie dostała koncesji- mimo spełnienia warunków jej przyznania i protestu ok.2 milionów Polaków. W szemranych okolicznościach zginął kolejny człowiek, który coś tam wiedział o katastrofie z 10 kwietnia 2010r- i zaczynał mówić. Oczywiście- jakże by inaczej- samobójstwo. Choć- można mieć nadzieję- że  samobójca nie musiał się przed tym aktem rozpaczy pobić i połamać żeber niczym Baranina w całodobowo monitorowanej celi.wiedeńskiego więzienia. Za to- nikt przecież nie będzie szukał sprawcy samobójstwa- bo sprawcę zabójstwa i owszem- wypada znaleźć. Nie grożą więc kolejnym naszym okupantom wpadki takie, jak z zabójcami generała Papały (swoją drogą chyba plują sobie w brodę, że i jego nie dopadł ten samobójca).
Obudźmy się- igrzyska się skończyły. Pogońmy tych gangsterów, którzy pasożytują na nas wszystkich. Nie dajmy się skłócać- im w to graj. Oni się boją- o wiele bardziej, niż my. Mimo, że w dużym stopniu udało się nas cofnąć do poziomu przypadkowej ludzkiej zbieraniny, nie mającej ze sobą za wiele wspólnego- to przecież to, czy znów będziemy narodem zależy wyłącznie od nas- od naszej świadomości.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-16 23:38:35
Autor: pluton
Pobudka!
rząd i sejm nasz podpierdzielili każdemu z nas ponad 100 tys. zł (lekko
licząc) wydłużając wiek emerytalny.

Jezeli srednia emerytura jest 1500, to podpierdolili 1500*12*2 = 36000.

- nie dostała koncesji-
mimo spełnienia warunków jej przyznania

Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

W szemranych okolicznościach zginął kolejny człowiek, który coś tam
wiedział o
katastrofie z 10 kwietnia 2010r- i zaczynał mówić.

Czemu ten garaz byl szemrany ? Dlaczego zaczal mowic dopiero po 2 latach ?
Dlaczego nie spisal wszyztkiego co wie i nie rozeslal po tysiacach
stacji tele i radiowych ?

Oczywiście- jakże by
inaczej- samobójstwo.

Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.

Obudźmy się- igrzyska się skończyły.

Dokladnie.

Pogońmy tych gangsterów, którzy
pasożytują na nas wszystkich.

Dokladnie.

Nie dajmy się skłócać- im w to graj.

Dokladnie.

Oni się
boją- o wiele bardziej, niż my.

Mam nadzieje.

[...]

Nullification

Data: 2012-06-17 00:00:57
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jriukn$l9h$1inews.gazeta.pl...
rząd i sejm nasz podpierdzielili każdemu z nas ponad 100 tys. zł (lekko
licząc) wydłużając wiek emerytalny.

Jezeli srednia emerytura jest 1500, to podpierdolili 1500*12*2 = 36000.
Tyle nie dostanie  przez 2 lata. Jednak przez 2 lata płaci 1300*12*2=31200
razem daje więc ok.67 tysięcy. Tak wychodzi dla mężczyzny. Jednak dla kobiety to nie 2 lata, ale aż 7. Czyli- dla kobiety to około 180 tysięcy zł.

- nie dostała koncesji-
mimo spełnienia warunków jej przyznania

Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

Nieprawda. Mieli- pokazali. Własną, żywą gotówkę. Inni deklarowali, że wezmą kredyt- i dostali koncesję. TV TRWAM udokumentowała swoje środki- mogła też wziąć kredyt.

[...]

Wiesz, jakby to było pojedyńcze samobójstwo kogośw sytuacji, gdzie chce coś ważnego powiedzieć...no- może bym powiedział- "nie wiem, jak tam było". Tylko to już któraś z kolei ofiara tego seryjnego samobójcy, prawda? Wiesz- jaw ogóle nie wierzę w zbiegi okoliczności. No ale komuś, kto wierzy w aż takie przypadki mogę powiedzieć jedno: graj w Lotto:-)

Oczywiście- jakże by
inaczej- samobójstwo.

Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.
No aleprzecież niemógł znać wyniku meczu Polska- Czechy!

Data: 2012-06-17 00:10:23
Autor: pluton
Pobudka!
> Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

Nieprawda. Mieli- pokazali. Własną, żywą gotówkę.

Pokazali ? Jakos nie zauwazylem. Czy retransmisja tego pokazu
jest w sram co 2 minuty czy co 3 minuty ?

TV TRWAM udokumentowała swoje środki- mogła też
wziąć kredyt.

To czemu nie wziela ?

[...]

Mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

> Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.
No aleprzecież niemógł znać wyniku meczu Polska- Czechy!

On wiele wiedzial. Musial dostac cynk, jaki bedzie wynik.

Nullification

Data: 2012-06-17 00:12:42
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:00, Chiron pisze:
[...]

No wiesz, general nie mial wcale zeznawac ostatnio i nie byl szyfrantem.

Byc moze zagrali mu na jego honorze i calkiem prawdopodobne, ze palnal
sobie w leb.

Data: 2012-06-17 00:39:20
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fdd04da$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Paplał o Smoleńsku- ktoś się pewno przestraszył, że powie coś za dużo. Wiesz- rząd się może zmienić, i jakiś "niezawisły" sąd (niezawisły- czyli taki, którego jeszcze nie powieszono)- może go chcieć przesłuchać- kto wie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:42:19
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:39, Chiron pisze:
[...]

O Smolensku teraz kazdy wie, ze wladza klamie i idzie w zaparte. A
ujawnienie SMS-u instruujacego aparatczykow czeciej peloskiej to jeszcze
nie wyrok smierci.

Data: 2012-06-17 12:55:43
Autor: pluton
Pobudka!
O Smolensku teraz kazdy wie, ze wladza klamie i idzie w zaparte.

Ja nic nie wiem. Mozesz podac jakies szczegoly  ?

Nullification

Data: 2012-06-17 00:54:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrj1up$lul$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widział jak Tusk nocą z Putinem mocował bomby na pokładzie czy na skrzydłach tutki.

Data: 2012-06-17 00:20:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrivmq$jej$1node1.news.atman.pl...
[...]

A sądy się na ich prawdzie nie poznały? To jakieś nierydzykowe sądy!

Data: 2012-06-17 00:44:28
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fdd06b1$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:49:23
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:44, Chiron pisze:
A sądy się na ich prawdzie nie poznały? To jakieś nierydzykowe sądy!

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

Te hirek, ty naprawde wyciagasz mi z kanalu trolle z wrazej razwietki,
przez ktore "Polska - bialo - czerwoni" przerypali na ME :-)

Data: 2012-06-17 09:50:10
Autor: jadryś
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:44, Chiron pisze:

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

Pomieszałeś - powinno być: "niezawieszone"..

Data: 2012-06-16 23:42:48
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-16 23:26, Chiron pisze:
[...]

Hirek, jako katolik przemysl to co tobie napisze. Wyobraz sobie : jestes
sam jeden, wokol ciebie caly swiat. Jesli umrzesz (lub ktos ciebie
zabije) to co wtedy sie stanie ? :-)

Data: 2012-06-16 23:56:25
Autor: pluton
Pobudka!
Hirek, jako katolik przemysl to co tobie napisze. Wyobraz sobie : jestes
sam jeden, wokol ciebie caly swiat. Jesli umrzesz (lub ktos ciebie
zabije) to co wtedy sie stanie ? :-)

Ciemne moce zostana pokonane i zapanuje swiatlosc ?

Nullification

Data: 2012-06-17 00:11:04
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fdcfdd8$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pójdę do nieba:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:14:12
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:11, Chiron pisze:
Hirek, jako katolik przemysl to co tobie napisze. Wyobraz sobie : jestes
sam jeden, wokol ciebie caly swiat. Jesli umrzesz (lub ktos ciebie
zabije) to co wtedy sie stanie ? :-)

Pójdę do nieba:-)

Niebo jakie jest to kazdy widzi :-)

Data: 2012-06-17 09:50:15
Autor: jadryś
Pobudka!
[...]

No tak, ale co my możemy? Jak skończyć z tym co się dzieje w kraju? Tylko proszę - nie mów o odsuwaniu kolesi od koryt drogą przez oddawanie głosów w wyborach.

Data: 2012-06-17 10:32:57
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrk28i$261$2node2.news.atman.pl...
[...]

28 czerwca 1794, Warszawa

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-18 20:23:12
Autor: jadryś
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 10:32, Chiron pisze:

No tak, ale co my możemy? Jak skończyć z tym co się dzieje w kraju? Tylko proszę - nie mów o odsuwaniu kolesi od koryt drogą przez oddawanie głosów w wyborach.

28 czerwca 1794, Warszawa

Nie ten czas, nie te klimaty, ale czy jest jakaś alternatywa?...

Data: 2012-06-18 22:03:10
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jrnrnc$4ug$7node2.news.atman.pl...
[...]

NIE. I nie chodzi tu o zemstę. Po prostu- oni będą kraść, mordować, wsadzać do więzienia przy pomocy krzywoprzysiężnego sądu. I będą cały czas śmiać się nam w twarz. Ci sami od 1940 roku. Albo ich potomkowie. Wystarczy iść śladem pieniędzy, żeby ich wszystkich namierzyć- prawdziwych władców Polski. Kiedy naród przyozdobi nimi latarnie- uśmiechy z twarzy im pospadają, i będzie to bardzo czytelny sygnał dla ewentualnych następców

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-18 23:04:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jro1i0$4tl$1node1.news.atman.pl...
[...]

A jakim śladem iść, by namierzyć wszystkich "prawdziwych Polaków genetycznych patriotów"? Śladem kiboli czy innym?

Data: 2012-06-18 23:10:22
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fdf97d2$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To mnie nie martwi. Jeśli martwi Ciebie- to sam pokombinuj:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-18 23:18:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jro5g1$fad$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ależ, nie chcę przysparzać ci zmartwień. Sądzę, że masz ich tak dużo, że wszystkich nie ogarniasz!
Szczęśliwy emeryt nie ma żadnych zmartwień. Mam pytania, na które pisiaczki nie potrafią, nie mogą lub boją się odpowiedzieć!

Data: 2012-06-17 12:56:54
Autor: pluton
Pobudka!
No tak, ale co my możemy? Jak skończyć z tym co się dzieje w kraju?
Tylko proszę - nie mów o odsuwaniu kolesi od koryt drogą przez oddawanie
głosów w wyborach.

Jedyny sposob to odciac ich od zrodel finansowania, inaczej mowiac -
zlikwidowac koryta.

Nullification

Data: 2012-06-18 20:21:41
Autor: jadryś
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 12:56, pluton pisze:
[...]

Jak na razie to tylko oni mogą nas odcinać..

Pobudka!