Pobudka!

Data: 2012-06-16 23:38:35
Autor: pluton
Pobudka!
rząd i sejm nasz podpierdzielili każdemu z nas ponad 100 tys. zł (lekko
licząc) wydłużając wiek emerytalny.

Jezeli srednia emerytura jest 1500, to podpierdolili 1500*12*2 = 36000.

- nie dostała koncesji-
mimo spełnienia warunków jej przyznania

Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

W szemranych okolicznościach zginął kolejny człowiek, który coś tam
wiedział o
katastrofie z 10 kwietnia 2010r- i zaczynał mówić.

Czemu ten garaz byl szemrany ? Dlaczego zaczal mowic dopiero po 2 latach ?
Dlaczego nie spisal wszyztkiego co wie i nie rozeslal po tysiacach
stacji tele i radiowych ?

Oczywiście- jakże by
inaczej- samobójstwo.

Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.

Obudźmy się- igrzyska się skończyły.

Dokladnie.

Pogońmy tych gangsterów, którzy
pasożytują na nas wszystkich.

Dokladnie.

Nie dajmy się skłócać- im w to graj.

Dokladnie.

Oni się
boją- o wiele bardziej, niż my.

Mam nadzieje.

Mimo, że w dużym stopniu udało się nas
cofnąć do poziomu przypadkowej ludzkiej zbieraniny, nie mającej ze sobą za
wiele wspólnego- to przecież to, czy znów będziemy narodem zależy
wyłącznie
od nas- od naszej świadomości.

Dokladnie.

Nullification

Data: 2012-06-17 00:00:57
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jriukn$l9h$1inews.gazeta.pl...
rząd i sejm nasz podpierdzielili każdemu z nas ponad 100 tys. zł (lekko
licząc) wydłużając wiek emerytalny.

Jezeli srednia emerytura jest 1500, to podpierdolili 1500*12*2 = 36000.
Tyle nie dostanie  przez 2 lata. Jednak przez 2 lata płaci 1300*12*2=31200
razem daje więc ok.67 tysięcy. Tak wychodzi dla mężczyzny. Jednak dla kobiety to nie 2 lata, ale aż 7. Czyli- dla kobiety to około 180 tysięcy zł.

- nie dostała koncesji-
mimo spełnienia warunków jej przyznania

Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

Nieprawda. Mieli- pokazali. Własną, żywą gotówkę. Inni deklarowali, że wezmą kredyt- i dostali koncesję. TV TRWAM udokumentowała swoje środki- mogła też wziąć kredyt.

[...]

Wiesz, jakby to było pojedyńcze samobójstwo kogośw sytuacji, gdzie chce coś ważnego powiedzieć...no- może bym powiedział- "nie wiem, jak tam było". Tylko to już któraś z kolei ofiara tego seryjnego samobójcy, prawda? Wiesz- jaw ogóle nie wierzę w zbiegi okoliczności. No ale komuś, kto wierzy w aż takie przypadki mogę powiedzieć jedno: graj w Lotto:-)

Oczywiście- jakże by
inaczej- samobójstwo.

Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.
No aleprzecież niemógł znać wyniku meczu Polska- Czechy!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:10:23
Autor: pluton
Pobudka!
> Szkoda ze oprocz spelnienia warunkow nie miala kasy na ten biznes.

Nieprawda. Mieli- pokazali. Własną, żywą gotówkę.

Pokazali ? Jakos nie zauwazylem. Czy retransmisja tego pokazu
jest w sram co 2 minuty czy co 3 minuty ?

TV TRWAM udokumentowała swoje środki- mogła też
wziąć kredyt.

To czemu nie wziela ?

[...]

Mozna poprosic o streszczenie w 1 zdaniu ?

> Nie kazdy moze zniesc porazke naszych na euro.
No aleprzecież niemógł znać wyniku meczu Polska- Czechy!

On wiele wiedzial. Musial dostac cynk, jaki bedzie wynik.

Nullification

Data: 2012-06-17 00:12:42
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:00, Chiron pisze:
[...]

No wiesz, general nie mial wcale zeznawac ostatnio i nie byl szyfrantem.

Byc moze zagrali mu na jego honorze i calkiem prawdopodobne, ze palnal
sobie w leb.

Data: 2012-06-17 00:39:20
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fdd04da$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Paplał o Smoleńsku- ktoś się pewno przestraszył, że powie coś za dużo. Wiesz- rząd się może zmienić, i jakiś "niezawisły" sąd (niezawisły- czyli taki, którego jeszcze nie powieszono)- może go chcieć przesłuchać- kto wie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:42:19
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:39, Chiron pisze:
[...]

O Smolensku teraz kazdy wie, ze wladza klamie i idzie w zaparte. A
ujawnienie SMS-u instruujacego aparatczykow czeciej peloskiej to jeszcze
nie wyrok smierci.

Data: 2012-06-17 12:55:43
Autor: pluton
Pobudka!
O Smolensku teraz kazdy wie, ze wladza klamie i idzie w zaparte.

Ja nic nie wiem. Mozesz podac jakies szczegoly  ?

Nullification

Data: 2012-06-17 00:54:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrj1up$lul$1node1.news.atman.pl...
[...]

Widział jak Tusk nocą z Putinem mocował bomby na pokładzie czy na skrzydłach tutki.

Data: 2012-06-17 00:20:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Pobudka!

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrivmq$jej$1node1.news.atman.pl...
[...]

A sądy się na ich prawdzie nie poznały? To jakieś nierydzykowe sądy!

Data: 2012-06-17 00:44:28
Autor: Chiron
Pobudka!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fdd06b1$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 00:49:23
Autor: u2
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:44, Chiron pisze:
A sądy się na ich prawdzie nie poznały? To jakieś nierydzykowe sądy!

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

Te hirek, ty naprawde wyciagasz mi z kanalu trolle z wrazej razwietki,
przez ktore "Polska - bialo - czerwoni" przerypali na ME :-)

Data: 2012-06-17 09:50:10
Autor: jadryś
Pobudka!
W dniu 2012-06-17 00:44, Chiron pisze:

Ano tak- przecież sądy mamy niepowieszone (nie pokręciłem czegoś?)

Pomieszałeś - powinno być: "niezawieszone"..

Pobudka!