Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel

Data: 2011-03-09 12:50:23
Autor: pi3tia
Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel
Witam. W styczniu b.r. bliska mi osoba przebywała w Szpitalu Rehabilitacyjnyjno-Ordopedycznym w Kamiennej Gorze. Pewna firma ubezpieczeniowa nie chce jej teraz wypłacić odszkodowania z tytułu pobytu w szpitalu motywując to leczeniem rehabilitacyjnym a nie szpitalnym, na wypisie ze szpitala wyraźnie jest napisane ze był to pobyt szpitalny (nie rehabilitacyjny) wiec firma ubezpieczeniowa wzięła pod uwagę zdaje się jedynie nazwę szpitala/placówki. Czy firma ubezpieczeniowa ma rację? jeśli nie...co w takim wypadku zrobić?
Pozdrawiam.

Data: 2011-03-09 08:41:36
Autor: witek
Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel
On 3/9/2011 5:50 AM, pi3tia wrote:
co w takim wypadku zrobić

isc do sÄ…du

Data: 2011-03-09 13:39:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-09 12:50, pi3tia pisze:

ubezpieczeniowa ma rację? jeśli nie...co w takim wypadku zrobić?

Przeczytać OWU.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-09 14:48:16
Autor: pi3tia
W dniu 2011-03-09 13:39, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-03-09 12:50, pi3tia pisze:

ubezpieczeniowa ma rację? jeśli nie...co w takim wypadku zrobić?

Przeczytać OWU.

Wg OWU ubezpieczenie przysluguje za pobyt w szpitalu.

Data: 2011-03-09 18:14:09
Autor: Krzysztof 45
pi3tia napisał(a):
Pewna firma ubezpieczeniowa
Jaka?
...co w takim wypadku zrobić?
Jeżeli Twoje argumenty na _piśmie_ do ubezpieczyciela nie skutkują, pozostaje tylko droga sądowa.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-09 20:14:04
Autor: Stokrotka
Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel

Jeżeli Twoje argumenty na _pi¶mie_ do ubezpieczyciela nie skutkuj±,
pozostaje tylko droga s±dowa.

W obecnym ¶wiecie?
Nie ma sensu. Media, je¶li nie będzie reakcji - nie ubezpieczać się.

--
Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel