Pobyt w warsztacie podczas naprawy.

Data: 2012-11-16 01:11:48
Autor: WS
Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
On 16 Lis, 07:26, Tadeusz Kosztek <Ta...@adres.ukryty> wrote:
Właściciel odpowiedział że nie, bo względy bezpieczeństwa,
przepisy itd.

a mogl zarobic ;)

http://i.iplsc.com/-/00000ZLU4CF6J9PP-C116.jpg
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-zdjecie-dnia-patrzysz-wiecej-placisz,nId,65483

WS

Data: 2012-11-16 12:24:24
Autor: Maciek
W dniu 2012-11-16 10:11, WS pisze:
a mogl zarobic ;)
http://i.iplsc.com/-/00000ZLU4CF6J9PP-C116.jpg
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-zdjecie-dnia-patrzysz-wiecej-placisz,nId,65483
Dokładnie. Według tego cennika ile bym musiał zapłacić za "proszę pana,
może najpierw wymieni pan filtr?", w momencie gdy mechanik po
spuszczeniu oleju zaczął nalewać nowy? To tylko rozmowa z mechanikiem,
"wiedzenie lepiej", czy już pomoc? :->
A uwaga "proszę nie stukać łożyskiem oporowym w błotnik, bo lakier
odpryskuje" to do jakiej kategorii się zalicza? :->

Maciek

Data: 2012-11-17 09:26:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 16 Nov 2012, Maciek wrote:

A uwaga "proszę nie stukać łożyskiem oporowym w błotnik, bo lakier
odpryskuje" to do jakiej kategorii się zalicza? :->

  Do kategorii "błąd erystyczny".
  W żadnym razie tak jak wyżej!
"Pan mi obija lakier, odszkodowanie z tego tytułu rozliczę notą"
  :D

  W takim przypadku (mam na mysli określony cennik) nie wolno zwracać uwagi
ale należy niezwłocznie składać reklamację.
  Złożenie "reklamacji w toku" nie jest wykluczone przez prawo cywilne,
a domyślne prawo do takiego działania wynika np. z art.636 KC.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-17 10:43:57
Autor: Maciek
[...]
Na przyszłość będę wiedział, chociaż od dłuższego już czasu staram się
jak najwięcej rzeczy naprawiać sam - za dużo widziałem :-> Może jednak
rację mają ci, którzy w tym wątku piszą, że lepiej czekać w poczekalni
przy kawusi, albo odebrać następnego dnia :->

Maciek

Data: 2012-11-17 20:31:05
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 17 Nov 2012, Maciek wrote:

jak najwięcej rzeczy naprawiać sam - za dużo widziałem :-> Może jednak
rację mają ci, którzy w tym wątku piszą, że lepiej czekać w poczekalni
przy kawusi, albo odebrać następnego dnia :->

  Powiadasz "wersja parówki" (i sporo innych wyrobów mięsnych")?
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-17 23:42:37
Autor: Maciek
[...]
Tak. Mniej wiesz, dłużej pożyjesz (bo stres zabija) ;-)

Maciek

Pobyt w warsztacie podczas naprawy.