Pobyt w warsztacie podczas naprawy.

Data: 2012-11-16 10:21:08
Autor: Yogi\(n\)
Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
U偶ytkownik "Tadeusz Kosztek" <Tadko@adres.ukryty> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k84mas$m0d$1news.task.gda.pl...
Witam,

Zap艂aci艂em warsztatowi zaliczk臋 za wykonnie pewnej drobnej i prostej us艂ugi, niestety, nie spyta艂em, czy mo偶na by膰 w warsztacie  podczas jej wykonywania. W艂a艣ciciel odpowiedzia艂 偶e nie, bo wzgl臋dy bezpiecze艅stwa, przepisy itd.

Co robicie w takiej sytuacji? Idziecie grzecznie na zaplecze na kaw臋 czy upieracie si臋 przy pozostaniu?

Czy mo偶na mi w og贸le czego艣 takiego zabroni膰?

Praktyka stosowana we wszystkich ASO w kt贸rych by艂em - za chlubnym wyj膮tkiem Renault w Lubinie, gdzie kilkukrotnie by艂em ze swoim clio pod koniec lat dziewi臋膰dziesi膮tych. W przeciwie艅stwie do wszystkich "pan贸w Kazi贸w", gdzie zawsze mo偶na by艂o patrze膰. Ale jedyny znany mi przypadek podmienienia akumulatora i alternatora (r贸wnie偶 koniec lat dzeiwi臋膰dziesi膮tych i nie w moim aucie) to r贸wniez ASO Renault, na szcze艣cie juz nieistniej膮ce i w zupe艂nie innej cz臋sci Polski.

--
Yogi(n)

Pobyt w warsztacie podczas naprawy.