Pobyt w warsztacie podczas naprawy.

Data: 2012-11-16 14:34:40
Autor: Dman666
Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
On Friday, November 16, 2012 7:26:38 AM UTC+1, Tadeusz Kosztek wrote:

 niestety, nie spytałem, czy można być w warsztacie  podczas jej wykonywania. Właściciel odpowiedział że nie, bo względy bezpieczeństwa, przepisy itd.

Co robicie w takiej sytuacji? Idziecie grzecznie na zaplecze na kawę czy upieracie się przy pozostaniu?

Jesli robilem auto w ASO to zawsze to tak wygladalo. Ale w obecnych czasach malo ktory warsztat zabrania szwedania sie przy robocie - nikt z tego halo nie robi.
Ostatnio robili mi hamulce a ja w tym czasie grzebalem przy aucie w innych obszarach.
Przy robocie mozna sie wiele dowiedziec od mechanika przy tak zwanej okazji (i poniekad ocenic fachowosc dzialan). Oczywiscie o ile moge pozawolic sobie na taki luksus jak poswiecenie wlasnego czasu na ogladanie czyjejs pracy..
--
Dman-666

Pobyt w warsztacie podczas naprawy.