Pocałujta w d... wójta.

Data: 2014-01-21 13:43:54
Autor: Marek Czaplicki
Pocałujta w d... wójta.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 21 stycznia 2014 13:27:

"(Raz do roku dwa zeta do puchy - czyli taka spowiedź przed pasterką - a
potem można kraść i gwałcić). Do następnej pasterkowej spowiedzi. Te same
pismaki jadą dziś po Owsiaku tak jak kiedyś zawodowi antysemici po Żydach"
- dodaje.

Raz do roku też ktoś zagrał z Orkiestrą, a potem to dragi, zioła i delira? :-)

Data: 2014-01-21 15:20:25
Autor: stevep
Pocałujta w d... wójta.
W dniu .01.2014 o 13:43 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

:-)

U ciebie zdaje się delira w tej chwili, a nie raz do roku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-21 15:28:43
Autor: Marek Czaplicki
Pocałujta w d... wójta.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 21 stycznia 2014 15:20:

[...]

U mnie? Może tak, może nie. Tylko bawi mnie stawianie wszystkich do jednego worka. Może chęć pomagania innym bierze się w łasnie, że człowiek raz do roku, potem dwa razy, i potem więcej. Jak myślisz? Ja odniosłem się do słów "artysty", który chciałby aby ludzie zbierali cały rok i tylko na to czego nikt inny nie finansuje. Nie może być np wymówki, że przecież państwo powinno. Jeśli tak by było to nie miałby po co istnieć np Caritas i kościół, bo państwo zajmowałoby się pomocą charytatywną i życiem wiecznym. :-)

Pocałujta w d... wójta.