Pocałujta w dupe wójta!

Data: 2017-11-26 12:42:27
Autor: Yogi
Pocałujta w dupe wójta!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22699512,ziobro-nie-zauwazyl-protestow-przed-sadami-jesli-byly-to.html#Czolka3Img

"Zbigniew Ziobro kpi z protestujących w sprawie sądów. Padły oburzające
słowa."

Czekaj no sukinsynu, przyjdzie czas na ciebie.

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-11-26 06:18:28
Autor: Bytomir Kwasigroch
Pocałujta w dupe wójta!
użytkownik Yogi napisał:

Czekaj no sukinsynu, przyjdzie czas na ciebie.

Trza tak potraktować protestujących:
https://pbs.twimg.com/media/DPjXKoBX4AE2GY9.jpg:large

Pocałujta w dupe wójta!