Pocałunek Judasza

Data: 2011-12-16 12:41:09
Autor: matador
Pocałunek Judasza
Samozwańczy "ekspert" do spraw katastrof lotniczych przychodzi do
ministra Obrony Narodowej z zamiarem zakomunikowania mu "czegoś".
Oczywiście nagrywa swoją rozmowę, jest to konieczny z resztą warunek
istnienia (życia?) w "Państwie PRAWA".
Pytanie brzmi: PO CO NAGRYWAŁ?.
Mniejsze znaczenie ma to, co "się nagrało".

matador.

Data: 2011-12-16 13:47:36
Autor: Marek
Pocałunek Judasza
On 16 Gru, 21:41, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
[...]

Po co nagrywal ???
Zeby nie uslyszec: chory psychicznie, zmysla, zadzwonmy po karetke,
wymyslil sobie...

Nagrywanie  - podstawa  przezycia.

Data: 2011-12-17 16:38:12
Autor: raff
Pocałunek Judasza

....że sie powiesił, bo miał depresję.

R.

Data: 2011-12-17 04:35:40
Autor: stevep
Pocałunek Judasza
Dnia 16-12-2011 o 21:41:09 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

[...]

A tak wogóle to wiesz chociaż o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2011-12-16 22:32:06
Autor: HaMMeR
Pocałunek Judasza
On 17 Gru, 04:35, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 16-12-2011 o 21:41:09 matador <matadorpika...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> Mniejsze znaczenie ma to, co "się nagrało".

> matador.

A tak wogóle to wiesz chociaż o co ci chodzi?

No prosze, okazuje sie, ze GazWybroczna nie tylko hoduje
wymozdzonych debili, ale ich juz nastepny klon..: debili
zarozumialych! Vide stefa pierdykowska!

Data: 2011-12-17 17:11:11
Autor: stevep
Pocałunek Judasza
Dnia 17-12-2011 o 07:32:06 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

No prosze, okazuje sie, ze GazWybroczna nie tylko hoduje
wymozdzonych debili, ale ich juz nastepny klon..: debili

Ale bełkot psychola.

--
stevep

Data: 2011-12-19 13:33:49
Autor: T.
Pocałunek Judasza

Pytanie brzmi: PO CO NAGRYWAŁ?.
Mniejsze znaczenie ma to, co "się nagrało".

matador.

Według mnie, to prosta sprawa. Nie wiem, czy pamietasz, że tuż po katastrofie Klich stwierdził, że to, jak strony zabierają się za ten wypadek, to jedna wielka kpina. Za kilka godzin diametralnie zmienił zdanie. Sądzę, że ktoś mocno na niego wpłynął (może nawet zagrożono mu utratą zycia lub rodziny), stąd chęć jakiegoś zabezpieczenia sobie tyłów w przypadku nieprzewidzianego przypadku (gdyby np. okazało się, że to jednak nie był wypadek, czemu on od początku zaprzecza). Ja mam raczej inne pytanie - dlaczego nie trzyma tegow szafie a ujawnia w takim "nijakim" czasie? Czy to sygnał dla odpowiednich osób, że ma coś wiecej nagrane i żeby mu przypadkiem włos z głowy nie spadł (no  bo zgodnie z zasadą - murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść pan Klich staje się zupełnie niepotrzebny po tym, jak załatwił sprawę Smoleńska). A precedensy już były - Karp. Falzmann i kilka innych osób, włącznie z ostatnim dziwnym zgonem bodaj w Indiach eksperta lotniczego... Macierewicz pewnie tylko dlatego żyje, że coś ma i nie ujawnia. Jak ujawni - będzie do wyeliminowania...
T.

Data: 2011-12-19 13:43:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Pocałunek Judasza

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4eef2fb4$0$1202$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teoria spiskowa w rozkwicie. Mój sąsiad też zginął w niejasnych okolicznościach - zemsta smoleńska, ani chybi.

Data: 2011-12-20 10:31:15
Autor: T.
Pocałunek Judasza

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eef3164$0$1200$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dokładnie. To tak jak powiedział Schetyna - do polityki idzie się dla naprawdę wielkich pieniędzy. Uśmiercić kogoś przy okazji to pikuś. Jak w sprawie Olewnika...
T.

Data: 2011-12-20 10:40:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Pocałunek Judasza

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ef0566a$0$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A moja sąsiadka w niejasnych okolicznościach podarła rajstopy. Niechybnie zemsta smoleńska. Wprawdzie nie śmiertelna ale smoleńska.

Data: 2011-12-20 16:14:43
Autor: Obserwator
Pocałunek Judasza
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
A moja sąsiadka w niejasnych okolicznościach podarła rajstopy. Niechybnie zemsta smoleńska. Wprawdzie nie śmiertelna ale smoleńska.

 piszesz jak pospolity glupek, bo bez kompletnie sensu.

Nie wstyd ci, zalosny staruszku?

Data: 2011-12-20 17:24:20
Autor: stevep
Pocałunek Judasza
Dnia 20-12-2011 o 17:14:43  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Przez wzgląd na twój debilizm nie podam ci swojego wieku, bo tak kiepsko  wypadać z takim ramolem jak ja to kosmiczny obciach.

--
stevep

Data: 2011-12-20 17:11:11
Autor: stevep
Pocałunek Judasza
Dnia 20-12-2011 o 10:40:02 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Pod dupa jej ktoś umieścił działo próżniowe nabite gwożdziem?

--
stevep

Pocałunek Judasza