Pochlaniacz samochodowy wilgoci

Data: 2011-01-02 22:36:12
Autor: Tomek
Pochlaniacz samochodowy wilgoci
Użytkownik "hadam" napisał
Na allegro dostepne sa takie 'cuda' jak samochodowe pochlaniacze wilgoci. Uzywal ktos ? Jakies efekty?
Ktory ewentualnie wybrac?
jakiś czas temu w lidlu były pochłaniacze wilgoci. kosztowało coś koło 20 zł za pojemnik + 3 wkłady (chlorek wapnia, woreczki po 450 g). kupiłem toto na próbę i jakoś nie widzę różnicy w zaparowywalności szyb. raczej nie licz że allegrowy pochłaniacz wielkości choinki zapachowej zapobiegnie parowaniu

Data: 2011-01-02 23:01:00
Autor: emes

Użytkownik "Tomek" <WYWAL.TOqazzyTO.TEZ@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifqr4j$7sc$1@news.onet.pl...
[...]

chlorek wapnia jest kiepski.

Diatomity to jest bardzo dobre rozwiazanie.
Polecam SLIX na a...ro

Pochlaniacz samochodowy wilgoci