Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!

Data: 2011-12-01 19:10:27
Autor: Leprechaun
Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu wojennego, PiS zorganizuje w Warszawie wielki marsz niepodległo¶ci i solidarno¶ci. Ma to być wyraz sprzeciwu wobec berlińskiego wyst±pienia Radosława Sikorskiego. Jednak pomysł organizacji marszu tego dnia nie wszystkim się podoba. "To co najmniej niezręczne", "Kaczyński jest prymitywnym podpalaczem" - padaj± słowa krytyki ze strony przedstawicieli innych ugrupowań.". Jeszcze trochę a PiS będzie wciskać, że stan wojenny wprowadził Tusk z Komorowskim. Co za oszołomy!

BomBel

Data: 2011-12-01 19:15:12
Autor: boukun
Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4ed7c313$1$1447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A blisko, blisko z tym stanem wojennym i PO...

boukun

Data: 2011-12-01 19:26:56
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Oto cały Kaczyński. Destruktor. Inaczej nie potrafi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-02 05:10:31
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 19:10:27 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Popieram, przydałoby się, że jak prezio będzie firmował pochód bandziorów  to zlej± go wod± z policyjnej polewaczki, to może pomóc na jego rozbuchany  "patriotyzm". Ale ważniejsze, żeby miał pełne portki ze strachu bo on  odważny tylko w gębie.

--
stevep

Data: 2011-12-02 19:53:59
Autor: pluton
Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu
wojennego

Ciekawe, co robil Jaroslaw 13 grudnia 81 ?

Nullification

Data: 2011-12-02 20:06:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbb67j$rhc$1inews.gazeta.pl...
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu
wojennego

Ciekawe, co robil Jaroslaw 13 grudnia 81 ?

Nie tylko ciebie nurtuje to pytanie. Przykłady:
"... A co 13 grudnia robił premier Jarosław Kaczyński? Odpisał nam rzecznik rz±du Jan Dziedziczak:

"Ze smutkiem przyjmuję kwestionowanie opozycyjnej działalno¶ciJarosława Kaczyńskiego przez publikacje w niektórych mediach. Tosmutne, tym bardziej że przed rozpoczęciem kampanii wyborczej nie byłaona kwestionowana. Warto podkre¶lić, że nie była także kwestionowanaprzez red. Adama Michnika, redaktora naczelnego >Gazety Wyborczej <.Jako przykład zacytować można jego wypowiedĽ zawart± w ksi±żce >MiędzyPanem a Plebanem <, gdzie w rozmowie z red. Jackiem Żakowskim podkre¶lił:

>Mogę potępiać dzisiejsze gry Jarosława Kaczyńskiego, ale nigdynie posunę się do twierdzenia, że ten człowiek nie odgrywał istotnejroli w antykomunistycznym podziemiu, czy póĽniej, kiedy stanęła kwestiaprzekazania w Polsce władzy <".

A co premier robił 13 grudnia?

Nadal nie wiemy..."
ze strony: http://o-wszystko-albo-nic.blog.onet.pl/13-grudnia,2,ID256905306,n

A tu inni: http://www.tvn24.pl/1,251,24,34848713,94711599,2119702,0,forum.html

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-02 20:21:01
Autor: A. Filip
Pochodnie na Krakowskim Przedmieściu?!
"Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> pisze:
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu
wojennego, PiS zorganizuje w Warszawie wielki marsz niepodległości i
solidarności. Ma to być wyraz sprzeciwu wobec berlińskiego wystąpienia
Radosława Sikorskiego. Jednak pomysł organizacji marszu tego dnia nie
wszystkim się podoba. "To co najmniej niezręczne", "Kaczyński jest
prymitywnym podpalaczem" - padają słowa krytyki ze strony
przedstawicieli innych ugrupowań.". Jeszcze trochę a PiS będzie
wciskać, że stan wojenny wprowadził Tusk z Komorowskim. Co za
oszołomy!

BomBel

Czyli inne ugrupowania *opozycji* umierają z zazdrości że im by coś
takiego ni wuja nie przerodziło się w farsę? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Na wojnie chodzi o zwycięstwo, nie o upór.

Data: 2011-12-02 21:07:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qkhztj1mt1-BC2gladys.huge.strangled.net...
[...]

Kaczyński wraca do korzeni.
Najlepiej się czuje robiąc zadymy. Dojrzalsi uczestnicy tej grupy chyba pamiętają zadymy, łącznie z podpalaniem kukły prezydenta, jakie drzewiej Kaczyński uskuteczniał?
Traci się "wielki mąż stanu", dziecinnieje. Traci grunt pod nogami. Ale popierany przez swoich dozgonnych wielbicieli (do czasu - vide Kurski), może trochę zła narobić.
I chyba zapisze siÄ™ negatywnie w historii Polski.

Data: 2011-12-02 20:20:58
Autor: Obserwator
Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Kaczyński wraca do korzeni.
Najlepiej się czuje robi±c zadymy. Dojrzalsi uczestnicy tej grupy chyba pamiętaj± zadymy, ł±cznie z podpalaniem kukły prezydenta, jakie drzewiej Kaczyński uskuteczniał?
Traci się "wielki m±ż stanu", dziecinnieje. Traci grunt pod nogami. Ale popierany przez swoich dozgonnych wielbicieli (do czasu - vide Kurski), może trochę zła narobić.
I chyba zapisze się negatywnie w historii Polski.

przeciez ty masz cos z glowa. Ale nic dziwnego w koncu starosc nie radosc. No nie idzikowski?:))

--

Pochodnie na Krakowskim Przedmie¶ciu?!