Pochodnie na Krakowskim Przedmieściu?!

Data: 2011-12-02 19:53:59
Autor: pluton
Pochodnie na Krakowskim Przedmieściu?!
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu
wojennego

Ciekawe, co robil Jaroslaw 13 grudnia 81 ?

Nullification

Data: 2011-12-02 20:06:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbb67j$rhc$1inews.gazeta.pl...
"Komitet Polityczny PiS zdecydował, że 13 grudnia, w rocznicę stanu
wojennego

Ciekawe, co robil Jaroslaw 13 grudnia 81 ?

Nie tylko ciebie nurtuje to pytanie. Przykłady:
"... A co 13 grudnia robił premier Jarosław Kaczyński? Odpisał nam rzecznik rządu Jan Dziedziczak:

"Ze smutkiem przyjmuję kwestionowanie opozycyjnej działalnościJarosława Kaczyńskiego przez publikacje w niektórych mediach. Tosmutne, tym bardziej że przed rozpoczęciem kampanii wyborczej nie byłaona kwestionowana. Warto podkreślić, że nie była także kwestionowanaprzez red. Adama Michnika, redaktora naczelnego >Gazety Wyborczej <.Jako przykład zacytować można jego wypowiedź zawartą w książce >MiędzyPanem a Plebanem <, gdzie w rozmowie z red. Jackiem Żakowskim podkreślił:

>Mogę potępiać dzisiejsze gry Jarosława Kaczyńskiego, ale nigdynie posunę się do twierdzenia, że ten człowiek nie odgrywał istotnejroli w antykomunistycznym podziemiu, czy później, kiedy stanęła kwestiaprzekazania w Polsce władzy <".

A co premier robił 13 grudnia?

Nadal nie wiemy..."
ze strony: http://o-wszystko-albo-nic.blog.onet.pl/13-grudnia,2,ID256905306,n

A tu inni: http://www.tvn24.pl/1,251,24,34848713,94711599,2119702,0,forum.html