Pochodzenie Hitlera

Data: 2014-04-07 21:53:01
Autor: u2
Pochodzenie Hitlera
W dniu 2014-04-07 21:44, boukun pisze:
> Tajemnicze pochodzenie Adolfa Hitlera. Biografowie Adolfa Hitlera podają
> że przyszły Fuehrer III Rzeszy urodził się 20 kwietnia 1889 roku w
> Braunau am Inn, niedużej miejscowości na granicy austriacko-
> niemieckiej. Jego ojcem był 52-letni urzędnik celny Alois Schicklgruber,
> który wcześniej przybrał nazwisko Hitler.

ROZ­DZIAŁ I

PO­CHO­DZE­NIE
I MŁO­DOŚĆ
HI­TLE­RA
Ojcem Adol­fa Hi­tle­ra był Alo­is Schic­kl­gru­ber, któ­ry do­pie­ro póź­niej po­sta­no­wił zmie­nić na­zwi­sko na Hi­tler. Schic­kl­gru­be­ro­wie od po­ko­leń byli ma­ło­rol­ny­mi chło­pa­mi w oko­li­cy Wal­dvier­tel. Oj­ciec Hi­tle­ra uro­dził się we wsi Stro­nes 7 czerw­ca 1837 roku. Był nie­ślub­nym dziec­kiem Ma­rii Anny Schic­kl­gru­ber. W księ­dze me­try­kal­nej w ru­bry­ce prze­zna­czo­nej na dane ojca dziec­ka po­zo­sta­wio­no wol­ne miej­sce. Pięć lat po uro­dze­niu chłop­ca Ma­ria wy­szła za mąż za Jo­han­na Geo­r­ga Hie­dle­ra, któ­ry miał wów­czas pięć­dzie­siąt lat i był po­moc­ni­kiem mły­na­rza. Mat­ka Alo­isa zmar­ła w 1847 roku, a jej mąż dzie­sięć lat póź­niej. Za­raz po śmier­ci mat­ki Alo­is zo­stał za­bra­ny przez młod­sze­go o pięt­na­ście lat bra­ta Jo­han­na, Ne­po­mu­ka Hie­dle­ra. Po­wo­dy, dla któ­rych Ne­po­muk zde­cy­do­wał się wy­cho­wy­wać chłop­ca, nie są zna­ne. Nie wia­do­mo też, czy po­mysł zmia­ny na­zwi­ska po­cho­dził od Alo­isa, czy od jego stry­ja i jed­no­cze­śnie oj­czy­ma. Bądź co bądź, w roku 1876 przy­szły oj­ciec Adol­fa zmie­nił na­zwi­sko na Hi­tler. Alo­is zo­stał uzna­ny za syna Jo­han­na Geo­r­ga Hie­dle­ra. Trzy­dzie­ści dzie­więć lat po przyj­ściu na świat Alo­isa ksiądz wpi­sał dane ojca do księ­gi me­try­kal­nej.

Kto jest dziad­kiem Adol­fa?

Wąt­pli­wo­ści co do tego, kto jest rze­czy­wi­stym oj­cem Alo­isa, wciąż jed­nak nie zo­sta­ły roz­wia­ne. Je­śli był nim Jo­hann Georg, dla­cze­go tak ła­two zre­zy­gno­wał z wy­cho­wa­nia syna? Cze­mu nie za­le­ga­li­zo­wał syna w mo­men­cie po­ślu­bie­nia Ma­rii Anny? In­nym kan­dy­da­tem na ojca Alo­isa jest Ne­po­muk, któ­ry go wy­cho­wał. Zde­cy­do­wał się na zmia­nę na­zwi­ska Alo­isa do­pie­ro po śmier­ci swo­jej żony, co za­pew­ne mia­ło ja­kieś zna­cze­nie. Może chciał utrzy­mać w ta­jem­ni­cy skan­dal ro­dzin­ny? Zmia­na mo­gła się tak­że wią­zać z chę­cią uczy­nie­nia Alo­isa spad­ko­bier­cą ma­jąt­ku. Po śmier­ci Ne­po­mu­ka w 1888 roku jego spad­ko­bier­cy do­wie­dzie­li się, że nie ma nic do dzie­dzi­cze­nia. Tym­cza­sem nie­zbyt ma­jęt­ny Alo­is Hi­tler ku­pił dom i zie­mię. W każ­dym ra­zie, je­że­li rze­czy­wi­ście Ne­po­muk był oj­cem Alo­isa, to sta­rał się tego pu­blicz­nie nie ujaw­niać. W koń­cu źró­dła nie po­twier­dza­ją w stu pro­cen­tach, że oj­cem był Jo­hann Georg. Je­śli jed­nak Ne­po­muk był dziad­kiem Adol­fa, to zwią­zek jego po­tom­ków jest jesz­cze bar­dziej ka­zi­rod­czy niż gdy­by był nim Georg, bo­wiem Ne­po­muk był tak­że dziad­kiem mat­ki Adol­fa.
Nie­któ­rzy twier­dzą, że dziad­kiem Adol­fa Hi­tle­ra był Żyd, dla­te­go Füh­rer tak nie­chęt­nie mó­wił o swo­im po­cho­dze­niu. Utrzy­my­wa­no, że Hi­tler wy­wo­dził się z ży­dow­skiej ro­dzi­ny Hi­tle­rów z Bu­ka­resz­tu. Wspo­mi­na o tym tak­że na­zi­sta i ge­ne­ral­ny gu­ber­na­tor w Pol­sce, Hans Frank. Twier­dził on, że pod ko­niec 1930 roku Hi­tler po­ka­zał mu list od swe­go bra­tan­ka Wil­lia­ma Pa­tric­ka Hi­tle­ra (syna przy­rod­nie­go bra­ta Hi­tle­ra, Alo­isa), w któ­rym ten szan­ta­żo­wał go ujaw­nie­niem fak­tów po­twier­dza­ją­cych ży­dow­skie po­cho­dze­nie Adol­fa. Frank twier­dził, że od­krył nie­zna­ne fak­ty z ży­cia ro­dzi­ny dyk­ta­to­ra. Mia­no­wi­cie Anna Ma­ria Schic­kl­gru­ber uro­dzi­ła dziec­ko w cza­sie służ­by w domu ży­dow­skiej ro­dzi­ny Fran­ken­ber­ger z Gra­zu. Kon­takt li­stow­ny daw­nej słu­żą­cej z ro­dzi­ną trwał po­dob­no przez kil­ka lat.
W rze­czy­wi­sto­ści opo­wieść Fran­ka nie była zbyt wia­ry­god­na i nie ma na nią żad­nych do­wo­dów, acz­kol­wiek ta­kie plot­ki do dziś wzbu­dza­ją sen­sa­cję. W tam­tym cza­sie nie było w Gra­zu ży­dow­skiej ro­dzi­ny o ta­kim na­zwi­sku. Nie ma tak­że żad­ne­go do­wo­du na to, że Anna Ma­ria była w Gra­zu. Nig­dy też nie zo­sta­ła ujaw­nio­na ko­re­spon­den­cja mię­dzy Anną a ro­dzi­ną Fran­ken­ber­ge­rów. Wspo­mnie­nia Fran­ka są nie­do­kład­ne, pi­sał je w ocze­ki­wa­niu na eg­ze­ku­cję, dla­te­go na­le­ży je trak­to­wać dość ostroż­nie. Poza tym in­sy­nu­acje na te­mat rze­ko­me­go ży­dow­skie­go po­cho­dze­nia Adol­fa Hi­tle­ra oba­lił osta­tecz­nie Wer­ner Ma­ser, któ­ry z wiel­ką skru­pu­lat­no­ścią prze­pro­wa­dził ba­da­nia ar­chi­wal­ne na te­mat ro­dzi­ny wo­dza Trze­ciej Rze­szy. Uda­ło mu się usta­lić ge­ne­alo­gię jego krew­nych do sied­miu po­ko­leń wstecz, li­cząc od na­ro­dzin Hi­tle­ra. Nie zna­lazł żad­nych ży­dow­skich przod­ków.

Hitler. Wielkie biografie.

Katarzyna Fiolka

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-07 22:04:32
Autor: boukun
Pochodzenie Hitlera
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał
[...]

Za Panem profesorem Franciszkiem Ryszką, który jest historykiem, specjalistą od
spraw niemieckich [...] w dniu 20 kwietnia 1889 przyszedł na świat noworodek
płci męskiej, ochrzczony imieniem Adolf, syn Alojzego Hitlera.[...] [...]Rodzina
ojca wywodziła sie z chłopów, osiadłych przynajmniej od XVIII w. we wsi Spital w
powiecie Insbruck.i pisała sie jeszcze w XIX wieku Hiedler, Hietler. Dziadek
przyszłego "führera", Johann George Hiedler, ożenił się w 1842 roku z Marią
Anną. Schiklgruber. Pięć lat wzesniej urodziła Maria, nieślubnego syna Aloiz,
którego synem był Adolf.[...] [...]Anna Maria Schiklgruber służyła w 1936 r w
Wiedniu u żydowskiej rodziny Frankerberger.[...] ojciec Adolfa Hitlera był synem
[...]niższego urzędnika cesarsko królewskiej służby celnej[...] wreszcie
Frankenbergerowie jeszcze przez pewien czas po śmierć Aloisa łożyli na
utrzymanie nastoletniego Adolfa, przyszłego pogromcy Żydów!

Badania DNA krewnych Adolfa Hitlera nie pozostawiają złudzeń. W zbrodniczym
przywódcy Adolfie Hitlerze płynie krew sefardyjskich Żydów. O tym, że jeden z
największych zbrodniarzy w historii świata miał biologiczne powiązania ze
znienawidzona przez siebie rasą doniósł belgijski magazyn "Knock", publikując
efekt  długich badań dziennikarza Jeana-Paula Muldersa i historyka Marca
Vermeerana. Zdobyli oni i oddali do przebadania w profesjonalnych laboratoriach
DNA 39 krewnych przywódcy III Rzeszy. Wyniki zaskoczyły naukowców.

Materiał genetyczny zawierał bowiem chromosom o nazwie Haplogroup Elblb (Y-DNA),
niezwykle rzadko spotykany w Niemczech i całej Zachodniej Europie. Występuje on
za to często wśród aszkenazyjskich i sefardyjskich Żydów oaz wśród zamieszkałych
tereny Algierii, Maroka, Tunezji plemion hebrajskich. Chromosom haplogroups
Elblb posiada około 18-20 procent Żydów aszkenazyjskich i sefardyjskich,
chromosom ten więc występuje najczęściej w populacji Żydów.

O żydowskim pochodzeniu i korzeniach Hitlera niejednokrotnie informowali
historycy zajmujący się postacią niemieckiego kanclerza. Były to jednak
publikacje oparte na pogłoskach, których nie weryfikowały badania drzewa
genealogicznego zbrodniarza ani żadne badania materiału genetycznego. Natomiast
belgijska publikacja oparta jest jednak na badaniach genetyków.

Maria Anna Schicklgruber była babką Adolfa Hitlera. Służyła ona na dworze w
Gratzu u bogatego Żyda o nazwisku Frankerberger. Był on członkiem rodziny
Otteristein z dystryktu Waldviertel w Dolnej Austrii. Według jednej z teorii tam
właśnie zaszła w ciążę pani Schicklgruber. Syna urodziła 7 czerwca 1837 roku w
małej wiosce Stones dokąd powróciła z Gratzu. Nazwała go Alois. W roku 1942
Maria Schicklgruber wyszła za mąż za młodego młynarza Johanna Georga Hiedlera.
Gdy Alojz miał 40 lat udał się razem z dwoma świadkami do parafii w Dollersheim,
którzy zaświadczyli, że jego ojcem był właśnie Hiedler. Rubryka z nazwiskiem
ojca była pusta tak więc wpisano nazwisko "Hitler" - była to pomyłka. Nie
zwrócono uwagi na zły zapis ponieważ świadkowie nie umieli pisać. Świadczy o tym
fakt, że zamiast podpisu widnieją tam trzy krzyżyki. Ponadto od 1837 do 1903
roku Marii Schicklgruber następnie Hiedlerowi aż wreszcie samemu Alojzemu
wypłacano regularną pensję. Historię potwierdziło wielu historyków.

Data: 2014-04-07 22:22:44
Autor: u2
Pochodzenie Hitlera
W dniu 2014-04-07 22:04, boukun pisze:
Ponadto od 1837 do 1903
roku Marii Schicklgruber następnie Hiedlerowi aż wreszcie samemu Alojzemu
wypłacano regularną pensję. Historię potwierdziło wielu historyków.

podaj nazwiska i imiona tych historykow bekon :))))))

Data: 2014-04-07 22:31:24
Autor: boukun
Pochodzenie Hitlera
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53430913$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
[...]

spraw niemieckich ... Idź tym tropem dalej...

boukun

Data: 2014-04-07 22:33:07
Autor: u2
Pochodzenie Hitlera
W dniu 2014-04-07 22:31, boukun pisze:

podaj nazwiska i imiona tych historykow bekon :))))))

Za Panem profesorem Franciszkiem Ryszką, który jest historykiem,
specjalistą od
spraw niemieckich ... Idź tym tropem dalej...

ja polecam sprawdzone zrodla, a nie "wielu historykow" nieznanych z nazwiska i imiona :))))))

Data: 2014-04-07 22:37:52
Autor: boukun
Pochodzenie Hitlera
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53430b82$0$2164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, wiem, tak jak psychola Macierewicza i jarkacza...

boukun

Data: 2014-04-07 22:43:48
Autor: u2
Pochodzenie Hitlera
W dniu 2014-04-07 22:37, boukun pisze:
Tak, wiem, tak jak psychola Macierewicza i jarkacza.

a ty aby nie Marek Czaplicki aka Mark Woydak ? :)))))))