Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...

Data: 2009-04-16 17:22:01
Autor: Tzva Adonai
Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...
"Prawdziwi Polacy" to w większości agenci SB i peerelowskie szumowiny, które
chciałaby wepchnąć Polskę z powrotem w objęcia Rosji... Tymczasem polskim idealistom żydowskiego pochodzenia zawdzięczamy wolność,
demokrację, kapitalizm oraz członkostwo w Unii i NATO...

Takie są fakty...

Data: 2009-04-16 17:24:44
Autor: Tzva Adonai
Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...
Takie są fakty...

W tym kontekście nie powinno dziwić, dlaczego rosyjskie służby specjalne już w
czasach PRL za główny cel swoich ataków obrały Polaków pochodzenia żydowskiego..
Bo to właśnie ich uważały za największe zagrożenie dla rosyjskiej dominacji..
Etniczni Polacy opowiadali się w większości za likwidacją Polski i przyłączeniem
jej na stałe do ZSRR...

Data: 2009-04-16 17:31:02
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

Haha, Kupa przechodzisz samego siebie.

Aby ciebie jakis rabin nie molestowal ?

R.

Data: 2009-04-16 17:31:49
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai pisze:

> [...]
dominacji..
> Etniczni Polacy opowiadali się w większości za likwidacją Polski i

-- -- -- -- -- -- -

Co tam molestowanie? On tego pragnie cała swoja parchatą duszą.
Klocka spotkało cos z goła gorszego. Podczas orala,  jego pejsaty przyjaciel
zle wycelował i wbijał mu sie fiutem w mózg. Od tego czasu nawija co mu
sperma na jezyk przyniesie.

sofu

Data: 2009-04-16 17:26:31
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:

Tymczasem polskim idealistom żydowskiego pochodzenia zawdzięczamy wolność,
demokrację, kapitalizm oraz członkostwo w Unii i NATO...

Takie są fakty...

czyli cały ten szajs przez który ponad 60% polaków żyje na granicy ubóstwa..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-16 20:39:40
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:2c8f.000000d7.49e74d19newsgate.onet.pl...
[...]

Czyli zawdzięczamy najgorsze kurestwo. Mamy teraz judeokrację...

boukun

Data: 2009-04-16 20:45:52
Autor: Tzva Adonai
Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...
Czyli zawdzięczamy najgorsze kurestwo. Mamy teraz judeokrację...

Najgorsze ku**stwo mieliśmy w Polsce w okresie rządów Rusków i ich wiernych
piesków - polskich wieśniaków i plebejuszy... Taka jest prawda boukun, którą
starasz się zakamuflować przy pomocy ostentacyjnego antyżydzizmu...

Data: 2009-04-16 21:02:07
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości
> Czyli zawdzięczamy najgorsze kurestwo. Mamy teraz judeokrację...

Najgorsze ku**stwo mieliśmy w Polsce w okresie rządów pierwszej zmiany
parchactwa - wepchniętej do Polski przez Stalina i wyekportowanej w 68...
Teraz ich progenitura wróciła i to jest jeszcze większe qrwstwo.

Data: 2009-04-16 21:04:35
Autor: Tzva Adonai
> [...]
parchactwa - wepchniętej do Polski przez Stalina i wyekportowanej w 68...
Teraz ich progenitura wróciła i to jest jeszcze większe qrwstwo.

Największe k**stwo to rządy etnicznych, polskich wieśniaków i ich ruskich
mocodawców... --

Data: 2009-04-16 21:07:26
Autor: Panslavista

> [...]
> Teraz ich progenitura wróciła i to jest jeszcze większe qrwstwo.

Największe k**stwo to rządy etnicznych, polskich wieśniaków i ich ruskich

Słowianie, nie parchy, wypierdalaj do Parchzony...

Data: 2009-04-16 21:10:21
Autor: Tzva Adonai
Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...
Słowianie, nie parchy, wypierdalaj do Parchzony...

Ćwieki mongolsko-chazarskie, a nie Słowianie.. Genetyczna słowiańskość już
prawie nie istnieje, została wyparta przez mongoidalne kacapastwo... Spójrz na
te prostackie małpie ryje, czy to w ogóle są ludzie? http://www.youtube.com/watch?v=oowP4CefwOs

Data: 2009-04-16 21:25:41
Autor: boukun
[...]

Kogo tu bronić, zobacz komu się teraz żyje dobrze, tym co cwalą, czyli Żydom, których Panslavista zdjęcie niedawno na grupę wrzucił, Geremek, 9już nie żyje), Michnik, Onyszkiewicz, Wałęsa i Kiszczak, Kaczyńscy, Tusk itd. a naród zdycha, jak nigdy dotąd lub masowo na banicji.

boukun

Data: 2009-04-16 21:30:01
Autor: Tzva Adonai
Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...
Kogo tu bronić, zobacz komu się teraz żyje dobrze

Tobie, bekon, żyje się całkiem nieźle, lubisz się tym chwalić... --

Data: 2009-04-16 21:59:27
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.0000013a.49e78739newsgate.onet.pl...
Kogo tu bronić, zobacz komu się teraz żyje dobrze

Tobie, bekon, żyje się całkiem nieźle, lubisz się tym chwalić...

Mogło by być lepiej. Zasiłek jakiś dla bezrobotnych w wysokości 750 Euro, jak miałem ostatnio w Niemczech, lepsza opieka zdrowotna, badania okresowe za darmo itd.

boukun

Data: 2009-04-17 04:16:19
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs7u57$8pk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W twoim przypadku raczej kretynokracje. :)

--
stevep

Pochodzenie żydowskie oznacza propolskość...