Pochwala dla MTU

Data: 2011-02-10 16:20:13
Autor: Cavallino
Pochwala dla MTU
Użytkownik "RadekNet" <radek@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości news:ij0vfp$naa$1inews.gazeta.pl...
Chcialbym pochwalic ubezpieczyciela MTU. Szkoda miala miejsce 19 lutego, wyplata nastapila juz 2 lutego. Wszystkim goraco polecam ta firme. Pelen profesjonalizm i rewelacyjna szybkosc dzialania.

ps
Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12 miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

To i tak szybko, jeśli wypłacili wszystko co się należało bez kosztów z Twojej strony.

Z PTU tak łatwo nie ma, właśnie sąd mi nakazał dopłacić 1000 zł zaliczki na biegłego, jako że PTU nie zgadza się z wyceną rzeczoznawcy za którą wcześniej już zapłaciłem.
Żeby było śmieszniej - rzeczoznawca który wydał opinię jest również na liście biegłych sądowych.
Ale czego się nie robi, żeby oszukać poszkodowanego na odszkodowaniu.....

Pochwala dla MTU