Pochwala dla MTU

Data: 2011-02-10 16:17:41
Autor: to
Pochwala dla MTU
begin RadekNet
Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12
miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

Dlatego warto zapamiętać -- sprawca ma OC w MTU -> wzywamy miśki, bo bez tego, to już w ogóle mogą być jaja...

Data: 2011-02-10 17:22:08
Autor: RadekNet
Pochwala dla MTU
W dniu 10.02.2011 17:17, to pisze:
begin RadekNet

Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12
miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

Dlatego warto zapamiÄ™tać -- sprawca ma OC w MTU ->  wzywamy miÅ›ki, bo bez
tego, to już w ogóle mogą być jaja...

Miski byly wezwane... po godzinie czekania dzwonimy zapytac gdzie sa, bo marzniemy. Oni na to, ze beda...za godzine. Odpuscilismy sobie.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2011-02-10 16:47:17
Autor: Massai
Pochwala dla MTU
RadekNet wrote:

> [...]

Miski byly wezwane... po godzinie czekania dzwonimy zapytac gdzie sa,
bo marzniemy. Oni na to, ze beda...za godzine. Odpuscilismy sobie.

Ja kiedyś wzywałem miśki, bo sprawca nie miał przy sobie OC.
Zapowiedzieli że 3 godziny zejdzie, i zamawiałem pizzę i kawę "na
róg ulic takiej i takiej". O dziwo przywieźli.

Inna sprawa że chyba mają mnie w bazie jako człowieka od "dziwnych
lokalizacji".
Zamawiałem już pizzę do knajpy, kiedyś też na lotnisko...

--
Pozdro
Massai

Pochwala dla MTU