Pochwalim psu szefa.

Data: 2009-04-20 17:52:50
Autor: Mirek
Pochwalim psu szefa.
Skubaniec młody Giertych w ogóle nie z mojej bajki, ale trzeba przyznać mu
to, że się nie sprzedał i do końca był wierny swoim poglądom.
Szanuję takich ludzi, pomimo różnic charakterów. Oby więcej takich ludzi
zasiadło w Parlamencie.

Data: 2009-04-20 17:54:25
Autor: Mirek
Pochwalim psu szefa.
Mirek pisze:
[...]

Marzy mi się aby tak *zdecydowani* ludzie zasiedli po lewej stronie.

Data: 2009-04-20 17:58:29
Autor: Piotr
Pochwalim psu szefa.
Dnia Mon, 20 Apr 2009 17:54:25 +0200, Mirek napisał(a):

Marzy mi się aby tak *zdecydowani* ludzie zasiedli po lewej stronie.

Ależ na "lewej stronie", są sami zdesperowani, gotowi walczyć do
ostatniej kropli krwi o koryto...
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 18:01:42
Autor: Mirek
Pochwalim psu szefa.
Piotr pisze:
[...]

Wiem, same kurwy i złodzieje. Ale bywają przydatni.

Data: 2009-04-20 18:17:06
Autor: jadrys
Pochwalim psu szefa.
Mirek pisze:
Piotr pisze:

[...]

Do czego niby?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-20 09:27:41
Autor: mwisniewski2008
Pochwalim psu szefa.
On 20 Kwi, 18:17, jadrys <C...@op.pl> wrote:
Mirek pisze:> Piotr pisze:

> Wiem, same kurwy i złodzieje. Ale bywają przydatni.

Do czego niby?

A papier toaletowy tez jest przydatny ?

Data: 2009-04-20 18:31:32
Autor: jesuss
Pochwalim psu szefa.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:27xq6gmkv2wp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

 A po prawej stronie to sami "altruiści", gotowi umrzeć za... Watykan i jego agentów, głęboko w swej d.. mający Polskę, pozwalając na okradanie jej facetom w czerni. Wolałbym nigdy nie widzieć prymitywa Giertycha gdziekolwiek - intelektualne zero, fałszywe, obłudne i tępe!

Data: 2009-04-20 18:43:54
Autor: Piotr
Pochwalim psu szefa.
Dnia Mon, 20 Apr 2009 18:31:32 +0200, jesuss napisał(a):

[...]

Poplułeś sobie gors, ze złości... Wyluzuj to grupa dyskusyjna a nie
trzecioligowy mecz.
A w dupie to ma Polskę lewiźniana sitwa, jak to pięknie ujął jeden z
jej bosów.
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 18:23:10
Autor: Tzva Adonai
Pochwalim psu szefa.
Skubaniec młody Giertych w ogóle nie z mojej bajki, ale trzeba przyznać mu

A czego ten kretyn dokonał prócz przywrócenia peerelowskich mundurków,
ustanowienia idiotycznego "becikowego", wprowadzenia do kanonu lektur wypocin
apologety stanu wojennego i widowiskowego ośmieszenia Kurskiego?...

Data: 2009-04-20 18:33:22
Autor: Mirek
Pochwalim psu szefa.
Tzva Adonai pisze:
[...]

Masz rację, nie dokonał niczego konkretnego.
Ale ja nie o tym, po prostu był wierny swoim ideałom. Paru ludziom z tzw.
'lewicy' też by się to przydało.

Data: 2009-04-20 23:36:24
Autor: awe
Pochwalim psu szefa.

Użytkownik "Mirek" <mirek@ptasie.net> napisał w wiadomości news:gsi8m9$f4l$1mx1.internetia.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

-- -- -- -- -
dla mnie giertych jest ok, ale nigdy nie zapomne mu numeru z Kaczmarkiem..nie moge zapomniec i nie zapomne ze tak lgal zeby go bronic...
awe

Data: 2009-04-20 18:49:32
Autor: Mirek
Pochwalim psu szefa.
Tzva Adonai pisze:
[...]

Cała ta tzw. 'lewica' jest OKDP. Układają się z kościołem, ustawa o
związkach partnerskich chyba od czasu pani senator Szyszkowskiej leży w
szafie, długo by wymieniać. Posuń Słodzik to 'wyżej', bo ta cała lewica od
czasów Millera to.. I oni chcą mieć jakiekolwiek poparcie? Tfu, prędzej
zagłosuję na PO.

Data: 2009-04-20 22:06:59
Autor: Hans Kloss
Pochwalim psu szefa.
Tzva Adonai <tzva_adonai@vp.pl> napisał(a):
A czego ten kretyn dokonał prócz przywrócenia peerelowskich mundurków,

Jak by cię  wpuścili kiedy do jakiejś dobrej szkoły w rodzaju Eton chocby w charakterze czysciciela kibli (spokojnie, nie wpuszczą..z takim ryjem nie masz szans ;)) to byś sie tam naogladał owych "peerelowskich undurków" do woli. Btw w porównaniu z toba to ten rzekomy "kretyn" jest istnym tytanem intelektu ;)  --

Data: 2009-04-20 15:27:19
Autor: Mariusz Merta
a po co do szkoly...wystarczy przejechac sie pociagiem z Brighton do Chichester
w godzinach pomiedzy 1200 a 1500 az sie w oczach mieni od mundurkow
roznych, roznistych...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-21 05:18:15
Autor: cirrus
Pochwalim psu szefa.
Użytkownik "Mirek" <mirek@ptasie.net> napisał w wiadomości news:gsi68h$t0p$1mx1.internetia.pl...
[...]

Już nie zasiada i bardzo dobrze, jeden nawiedzony fanatyk mniej.

--
stevep

Pochwalim psu szefa.