Pociągi z Krymu (np. Sevastopol lub Sym feropol - Lwów) ?

Data: 2010-08-27 10:37:05
Autor: #:-) gps
Pociągi z Krymu (np. Sevastopol lub Sym feropol - Lwów) ?
Pytam w imieniu kolegi, który błąka się po Ukrainie rowerem.

Jak może się wydostać z Krymu pociągiem? Konkretnie pytał SMS-em o wariant Sewastopol-Lwów, ale się naszukałem i chyba bezpośredniego pociągu tej relacji nie ma.
Zaznaczam, że kolega jest na rowerze z 4 sakwami + wór transportowy. To ważne o tyle, że musi dobrać taki pociąg, w którym to wszystko bezpiecznie przewiezie.

Sam jechałem 2 tyg. temu 'plackartnym' z Czerniowców do Lwowa i po zdjęciu obu kół udało mi się umieścić rower na półce pod sufitem asekurowany gumą z hakami, które wpiąłem w wywietrznik w suficie. Moje 2 sakwy + wór jakoś pasażerowie ścierpieli poustawiane na podłodze. [wspominam o tym, bo może się komuś taka info przyda]

Bardzo proszę o wszelkie porady przydatne rowerzyście w pociągu na w/w trasie oraz o info jakie pociągi z Krymu śmigają do Lwowa.

Z góry dnx.

#:-)
gps

Data: 2010-08-27 09:27:31
Autor: Menel
Poci±gi z Krymu (np. Sevastopol lub Symferopol - Lwów) ?
#:-) gps <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Pytam w imieniu kolegi, który błąka się po Ukrainie rowerem.

Jak może się wydostać z Krymu pociągiem? Bardzo proszę o wszelkie porady przydatne rowerzyście w pociągu na w/w trasie oraz o info jakie pociągi z Krymu śmigają do Lwowa.

Z Symferopola wg. pkp.pl ma dzisiaj 3 poci±gi do Lwowa z czego 2 z wagonem baga¿owym. Inna sprawa czy kupi bilet?
Pozdr

Data: 2010-08-27 11:21:58
Autor: MadMan
Pociągi z Krymu (np. Sevastopol lub Sym feropol - Lwów) ?
Dnia Fri, 27 Aug 2010 10:37:05 +0200, #:-) gps napisa³(a):

Pytam w imieniu kolegi, który b³±ka siê po Ukrainie rowerem.

Jak mo¿e siê wydostaæ z Krymu poci±giem? Konkretnie pyta³ SMS-em o wariant Sewastopol-Lwów, ale siê naszuka³em i chyba bezpo¶redniego poci±gu tej relacji nie ma.

Simferopol-Lwów:
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/935460/364823/524826/49407/4095/?q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=5&ident=5s.0778129.1282900434&

sk³ad oferuje wagon baga¿owy, zatem powinno byæ w miarê OK... Aczkolwiek
sam po Ukrainie poci±giem nie jecha³em. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Pociągi z Krymu (np. Sevastopol lub Sym feropol - Lwów) ?