Pociąg solidarności z Węgrami

Data: 2012-03-14 22:13:00
Autor: abc
Pociąg solidarności z Węgrami
Pociąg solidarności z Węgrami relacji Warszawa - Budapeszt wyruszył. W kilku
wagonach specjalnych pierwsza część z 700 zgłoszonych do wyjazdu osób. Każda
z nich przekonana, że nie może jej zabraknąć w tym wspaniałym
przedsięwzięciu.

Kolejnych kilkudziesięciu pasażerów dosiadło w Radomiu, następni dołączą w
Kielcach, Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu. Autokarami wyjechało ponad 2000
osób. Wśród nich jest także 50 Litwinów. (...)

Uczestnicy wyprawy wezmą udział w  uroczystościach Święta Narodowego w
Budapeszcie. 15 marca 1848 r. na Węgrzech rozpoczęła się rewolucja.

Więcej
http://wpolityce.pl/artykuly/24783-pociag-solidarnosci-z-wegrami-juz-w-drodze-do-budapesztu-3-tys-polakow-wyrazi-swoje-poparcie-dla-narodu-wegierskiego

Data: 2012-03-15 00:17:43
Autor: Ajgor

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f610a17$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
[...]

2700 osób. Niezły wynik, jak na 36-milionowy naród. to jest ile? Około 0,006 procenta.
Zebraliście wszystkich kiboli? To moze już z nimi zostańcie na Węgrzech.
Ups. Chyba nie. Na byle jakim meczu kiboli jest dużo więcej.
A pewnie 2/3 z nich jedzie nie się solidaryzować, tylko się rozerwać :)
Jak na pielgrzymki. W dzień wszyscy święci, a po nocach zostają sterty butelek po piwie i winie, i prezerwatyw.
Ot taka swiętość.

Data: 2012-03-15 06:33:40
Autor: stevep
Dnia 14-03-2012 o 22:13:00 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Kopia pociągów przyjaźni do ZSRR za PRL-u.
--
stevep

Data: 2012-03-14 23:16:09
Autor: HaMMeR
On 15 Mar, 06:33, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 14-03-2012 o 22:13:00 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

>http://wpolityce.pl/artykuly/24783-pociag-solidarnosci-z-wegrami-juz-...

Kopia pociągów przyjaźni do ZSRR za PRL-u.

Az ci sie agencie, lza w oku kreci, co?
POlszewicka lajzo...

Data: 2012-03-16 05:54:00
Autor: stevep
Dnia 15-03-2012 o 07:16:09 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

>http://wpolityce.pl/artykuly/24783-pociag-solidarnosci-z-wegrami-juz-...

Kopia pociągów przyjaźni do ZSRR za PRL-u.

Nie wiesz idioto, że to tak miłe naśladownictwo.

--
stevep

Data: 2012-03-15 08:22:30
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wa65qehi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Żadna kurwa przynajmniej nie straszyła narodu, że podwyższy wiek emerytalny...

boukun

Data: 2012-03-15 16:43:56
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-15 08:22, boukun pisze:

Żadna kurwa przynajmniej nie straszyła narodu, że podwyższy wiek emerytalny...

boukun

Przecie to nie groźby.. - to obietnice wyższych emerytur!

Data: 2012-03-16 05:54:47
Autor: stevep
Dnia 15-03-2012 o 08:22:30 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Bo i aktualnego malo kto dożywał.

--
stevep

Data: 2012-03-16 09:57:27
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wa8yll1p50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W kwestii długości życia nic się nie zmieniło, ba, samobójstw z racji nie mania środków do życia mamy teraz o wiele więcej... I wracamy do średniowiecza z bydłem u władzy...

boukun

Pociąg solidarności z Węgrami