Pociagiem na rower

Data: 2013-06-22 11:07:07
Autor: Ludek Vasta
Pociagiem na rower
Urząd Transportu Kolejowego publikował podręcznik "Pociągiem na rower" z słowem wstępnym zawierającym m. in. takie oto zachęty:

"Przewoźnicy kolejowi odpowiadając na potrzeby miłośników dwóch kółek zachęcają rowerzystów do połączenia tych dwóch środków komunikacji. Dlatego planując wyprawę rowerową, warto zapoznać się z mapą połączeń kolejowych oraz aktualnymi promocjami przewoźników.

Przed rozpoczęciem kolejowo – rowerowej przygody zachęcamy do przeczytania artykułu Pociągiem na rower, gdzie zebraliśmy najważniejsze informacje na temat podróży pociągiem z rowerem."

Do pobrania tu: http://www.pasazer.utk.gov.pl/portal/pas/189/3074/Pociagiem_na_rower.html

Tylko że tam można natrafić na stronie 6 na taką oto informację w rozdziale dotyczącym TLK:

"W pociągach TLK rower *może być przewożony w pierwszym przedsionku pierwszego wagonu* lub w ostatnim przedsionku ostatniego wagonu w składzie pociągu, jeżeli w danym pociągu nie kursuje wagon przystosowany do przewozu rowerów.
[...]
* nie jest dozwolony przewóz roweru w pierwszym przedsionku pierwszego wagonu"

Ludek

Data: 2013-06-22 12:03:58
Autor: drobo
Pociagiem na rower
Urz±d Transportu Kolejowego publikowa³ podrêcznik "Poci±giem na rower" z s³owem wstêpnym zawieraj±cym m. in. takie oto zachêty:

Z tego, co widzê na stronie PR, winszuj± sobie ju¿ 7z³ (w zesz³ym roku by³o chyba 5,50z³). I oczywi¶cie brak jakichkolwiek promocji... Niech siê poca³uj± w d4 (oczywi¶cie w kontek¶cie krótkich, weekendowych wypadów na niewielkie odleg³o¶ci ...)

Data: 2013-06-23 13:14:35
Autor: smig2o
Pociagiem na rower
To ja mam pewn± w±tpliwo¶æ. Jakie¶ 2 tygodnie temu obi³ mi siê o oczy artyku³ wg którego SOKi¶ci skasowali parê prowadz±c± rowery tunelem pod torami kolejowymi powo³uj±c siê na rozporz±dzenie którego¶ ministra, które stanowi, ¿e na teren infrastruktury kolejowej nie wolno wprowadzaæ m.in. rowerów.
Teraz czytam, ¿e PKP zachêca ludzi do wo¿enia rowerów poci±gami. Czyli co? Teleportowaæ siê mam, skoro wprowadziæ nie mogê???

Pozdrawiam

Data: 2013-06-24 04:15:29
Autor: rmikke
Pociagiem na rower
W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 22:14:35 UTC+2 u¿ytkownik smi...@gmail.com napisa³:
[...]

W rozporz±dzeniu jest mowa o rowerach nieprzeznaczonych do przewozu kolej±.
Jak masz bilet na ten rower, jeste¶ kryty.

Data: 2013-06-24 11:58:13
Autor: masti
Pociagiem na rower
Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 04:15:29 -0700 osobnik zwany rmikke
napisał:

W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 22:14:35 UTC+2 użytkownik
smi...@gmail.com napisał:
To ja mam pewną wątpliwość. Jakieś 2 tygodnie temu obił mi się o oczy
artykuł wg którego SOKiści skasowali parę prowadzącą rowery tunelem pod
torami kolejowymi powołując się na rozporządzenie któregoś ministra,
które stanowi, że na teren infrastruktury kolejowej nie wolno
wprowadzać m.in. rowerów. Teraz czytam, że PKP zachęca ludzi do wożenia
rowerów pociągami. Czyli co? Teleportować się mam, skoro wprowadzić nie
mogÄ™???

W rozporzÄ…dzeniu jest mowa o rowerach nieprzeznaczonych do przewozu
kolejÄ…. Jak masz bilet na ten rower, jesteÅ› kryty.

to w jaki sposób przejśc przez przejazd kolejowy z rowerem? Bo on jest na terenie kolejowym

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-24 05:10:40
Autor: rmikke
Pociagiem na rower
W dniu poniedzia³ek, 24 czerwca 2013 13:58:13 UTC+2 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Mon, 24 Jun 2013 04:15:29 -0700 osobnik zwany rmikke

napisa³:

> W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 22:14:35 UTC+2 u¿ytkownik

> smi...@gmail.com napisa³:
> kolej±. Jak masz bilet na ten rower, jeste¶ kryty.

to w jaki sposób przej¶c przez przejazd kolejowy z rowerem? Bo on jest na terenie kolejowym

Tak samo, jak samochodem?
Mam wra¿enie,¿e szukasz dziury w ca³ym.

Data: 2013-06-24 12:06:38
Autor: masti
Pociagiem na rower
Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 05:10:40 -0700 osobnik zwany rmikke
napisał:

napisał:

> kolejÄ…. Jak masz bilet na ten rower, jesteÅ› kryty.

to w jaki sposób przejśc przez przejazd kolejowy z rowerem? Bo on jest
na terenie kolejowym

Tak samo, jak samochodem?
Mam wrażenie,że szukasz dziury w całym.

ja nie, ale w takim razie rozporzÄ…dzenie jest do niczego.
PomijajÄ…c generalnie jego debilizm

--
mst <at> gazeta <.> pl

Pociagiem na rower