Poćwiąkalia warzywne.

Data: 2009-03-05 17:42:14
Autor: Piotr
Poćwiąkalia warzywne.
"Z "braku danych dostatecznie uzasadniających podejrzenie
przestępstwa" umorzono śledztwo w sprawie niszczenia dokumentów w
gabinecie politycznym ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry.

Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie Mateusz Martyniuk
potwierdził, że śledztwo - wszczęte z doniesienia resortu za czasów
ministra Zbigniewa Ćwiąkalskiego - umorzono 27 lutego. Dodał, że
dotyczyło ono "ukrywania, niszczenia i usuwania danych w formie
elektronicznej jak i dokumentów z gabinetu politycznego ministra".
Decyzja jest nieprawomocna; resort może się odwołać."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Umorzono-sledztwo-ws.-niszczenia-akt-w-gabinecie-Ziobry,wid,10913478,wiadomosc.html?ticaid=179da&_ticrsn=5

Jakoś jestem dziwnie spokojny, ze warzywny głąb by tego nie
zapastował, Stiff-cirrus też.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-05 18:13:33
Autor: rAzor
Poćwiąkalia warzywne.
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Piotr! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Piotr <pnat@wp.pl> nabazgrał::
[...]

Jak znam Pana Przemka, to pewnie przeoczył. he he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-05 18:39:32
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
Poćwiąkalia warzywne.
On Thu, 05 Mar 2009 18:13:33 +0100, rAzor
<""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl
wrote:

Jak znam Pana Przemka, to pewnie przeoczył. he he he

 i co grupowy niedojdo? lizesz teraz tylek bigusiowi ?

--

 HeSk

Data: 2009-03-05 18:47:14
Autor: rAzor
Poćwiąkalia warzywne.
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Wrog Ludu Pracujacego < heliżedupskobigowisk >! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Wrog Ludu Pracujacego < hewylizałdupecycowisk >" <cyckowy_lizak__brednie@interia.pl> nabazgrał::
wrote:

Jak znam Pana Przemka, to pewnie przeoczył. he he he

 i co grupowy niedojdo?

Uoho - odezwał się jeden z najbardziej udanych produktów na psp. Czujecie ten brzęk kryształu o marmury? :-P

lizesz teraz tylek bigusiowi ?

Że niby zamierzam cię wygryźć z twojej funkcji? Jaki zazdrosny. Nie pióóóóóóraj - liż sobie, liż. he he he

Data: 2009-03-05 18:53:50
Autor: Piotr
Poćwiąkalia warzywne.
Dnia Thu, 05 Mar 2009 18:39:32 +0100, "Wrog Ludu Pracujacego < heÂŽsk
" napisał(a):

 i co grupowy niedojdo? lizesz teraz tylek bigusiowi ?

Ty już wszędzie tego cycka widzisz, jak jakiś zyd antysemitę, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-03-05 18:30:20
Autor: Nazgul
Poćwiąkalia warzywne.
Piotr pisze:
Jakoś jestem dziwnie spokojny, ze warzywny głąb by tego nie
zapastował, Stiff-cirrus też.

Bo i GWno milczy jak zaklęte :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-05 18:32:34
Autor: raff
Poćwiąkalia warzywne.
Jakoś jestem dziwnie spokojny, ze warzywny głąb by tego nie
zapastował, Stiff-cirrus też.

Bo i GWno milczy jak zaklęte :)

Moze sie zeschlo.

R.

Data: 2009-03-05 22:09:35
Autor: Nazgul
Poćwiąkalia warzywne.
raff pisze:
Jakoś jestem dziwnie spokojny, ze warzywny głąb by tego nie
zapastował, Stiff-cirrus też.

Bo i GWno milczy jak zaklęte :)

Moze sie zeschlo.

Zeschło się, ale jednak napisało:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,81048,6349473,Umorzono_sledztwo_o_niszczenie_akt_w_gabinecie_ministra.html

Z właściwym sobie wdziękiem.

Data: 2009-03-05 19:39:31
Autor: cytryna
Poćwiąkalia warzywne.
[...]

Aż dziw bierze, że za tak głupawe czynności prawne facet udający profesora-
mecenasa bierze tęgi szmal od zawodowych przekretaczy. Wygłup goni wygłup, a na końcu lecą Stiff-cirrus i ten nawiedzony Warzywny. Cyrk made in PO.

Data: 2009-03-05 20:01:24
Autor: cirrus
Poćwiąkalia warzywne.
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gop6jp$abf$1news.onet.pl...
[...]

[...]