Początek Hossy przez duże H

Data: 2009-04-02 04:46:12
Autor: wiesław_sz
Początek Hossy przez duże H
Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

o inwestowaniu na stronce http://tinylink.pl/inwestycja

Według wszelkich możliwych danych mamy początek Hossy.

Dlaczego? Już wyjaśniam.

Oglądając TV, szczególnie TVN CNBC i czytając tę grupę, osoba nie znająca się na inwestowaniu słyszy tylko i wyłącznie same negatywne wiadomości. Ich ogrom jest tak wielki, że w psychice słuchacza powstaje także ogromna presja do pozbycia się jakichkolwiek papierów wartościowych.

Strach, przed stratą resztek oszczędności to nie żarty. Będąc początkującym inwestorem także ulegałem takiej psychozie strachu. O dziwo, prawie zawsze zaraz po sprzedaży akcji zmieniał się trend. Masowe zakupy w euforii i sprzedaż w panice, to cała giełda. Co ważne, żeby zostać dobrym inwestorem, trzeba kupować w panice, i sprzedawać w euforii. Tylko wtedy zarobisz. Stąd w książkach określenia: akumulacja  i dystrybucja. Papiery, które jak czytałem kilka dni temu ktoś tu nazwał "makulaturą", dziś nic nie warte, za kilka lat, będą dla sprzedających dzisiaj, droższe od "złota".

Wg ostatnich badań przeprowadzanych przez duże instytucje finansowe, od przyszłego roku nastąpi zatrzymanie spadku PKB wielu krajów, a za tą informacją idzie właśnie Ogromna Hossa.

Według ww książek giełda o około pół roku wyprzedza zdarzenia gospodarcze, więc wzrosty już się zaczęły, lub już za chwilę nastąpią. (Myślę tu o tych dłuższych trendach)

Wszystkie możliwe negatywne informacje są już w cenach. Dlatego ten, kto kupił drogo i przetrzymał do teraz, mimo ogromnej presji psychicznej, nie powinien się absolutnie pozbywać akcji, a wręcz przeciwnie: DOKUPIĆ!

Wg książek początkowi Hossy towarzyszy w pierwszym etapie wzrost kursów małych spółek, a to ma już miejsce sWIG80 rośnie bardziej od WIG-u20.

Można tu dużo by jeszcze pisać, ale resztę możecie wyczytać http://tinylink.pl/inwestycja

Rozpisałem się trochę, a kieruję to tylko do tych mniej doświadczonych inwestorów.

Ci z Was starsi doświadczeniem, oczywiście to wiedzą. Ja tę grupę czytam od kilkunastu lat (czasami nawet coś napiszę), a piszę teraz pod innym pseudonimem, bo nie chcę, żeby ktoś pomyślał o jakimś wywyższaniu.

Na koniec zróbcie mały test. Spytajcie dziesięć losowo wybranych osób, co radzą zrobić w sprawie akcji. Myślę, że przynajmniej 8/10 doradzi sprzedaż, a w żadnym wypadku kupno. Znaczyć to będzie tylko jedno. Jeżeli mieli, to już sprzedali. Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już sprzedała, to kto ma wywoływać spadki?

pozdrawiam

Data: 2009-04-02 07:57:22
Autor: skippy
Początek Hossy przez duże H

Użytkownik "wiesław_sz"
już sprzedali. Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już sprzedała, to kto ma wywoływać spadki?

Kosze szwagra.
:)

Data: 2009-05-13 09:51:11
Autor: roman ban
Początek Hossy przez duże H
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):

Użytkownik "wiesław_sz"
> już sprzedali. Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już > sprzedała, to kto ma wywoływać spadki?

Kosze szwagra.
:)

tak-nowoczesne kosiarki maja wiekrze obroty  pzdr roman.b

Data: 2009-04-02 08:13:12
Autor: iktorn
Początek Hossy przez duże H
wiesław_sz pisze:
Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

o inwestowaniu na stronce http://tinylink.pl/inwestycja

Z czym do ludu... podaj linki do konkretnych książek, ja np. inwestuję wyłącznie w oparciu o tę pozycję:

http://www.zlotemysli.pl/publication/show/6257/Runy-magia-w-Twoich-rekach.html

"Z praktyki autora wynika, że w ponad 80% sprawdzają się analizy robione z rozkładów run."

Serio... target docelowy to chyba najgłupsze 2% społeczeństwa.

Data: 2009-04-02 08:14:46
Autor: Wit\(old\)
Początek Hossy przez duże H

Użytkownik "wiesław_sz" <wieslaw_sz@interia.pl> napisał w wiadomości news:gr18ue$j78$1news.onet.pl...
Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

Wszystko co piszesz mam sens i tak bywa, należało by sie tylko zastanowić czy obecna sytuacja i jej podłoże ekonomiczne wpasowuje sie w schematy koniunkturalne przez  Ciebie opisane. Do tej pory fale hossy i bessy miały charakter cykliczny raczej nie spowodowany konkretnymi wydarzeniami. Teraz fundamentem bessy stało się załamanie systemu finansowego w usa. Ja przeczekuję sytuację - nie sprzedałem paierów i choć mam stratę rzędu 60% to sie zbytnio nie martwię - stałem się po prostu "inwestorem długoterminowym" he he.
Wici

Data: 2009-04-02 08:29:10
Autor: Jan Werbiński
Początek Hossy przez duże H
[...]

Ta sytuacja miała miejsce w lutym, a nie teraz.
Obecnie połowa ludzi sądzi że znowu mamy hossę. Dlatego hossy nie będzie.

Podczas głębokiej bessy c/z rynku osiąga znacznie lepsze współczynniki niż to, co było w lutym. To co było od 2008, to jeszcze nie jest bessa. Tylko spadek z niezwykle przewartościowanych, do bardzo przewartościowanych.

Jeżeli na tym się ma zakończyć obniżka cen, to ja dziękuję poczekam. Choćby nawet 100 lat.

Znam osobiście paru milionerów. Żaden nie dorobił się na giełdzie.
Zarabianie na spekulacji, to iluzja, jak w kasynie. Niektórym się myli z inwestowaniem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-02 08:38:32
Autor: Jan Werbiński
Początek Hossy przez duże H
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gr1mgn$86r$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie mówiąc o tym, że naiwne jest myślenie, że kilkanaście lat błędów polegających na udostępnianiu taniego pieniądza zostanie naprawione półrocznym kichnięciem.

Wg piewców hossy działa to tak: przez 10 lat dajemy ludziom tanie kredyty, dzięki którym wszyscy się budują. Potem mamy pół roku bessy. Następnie znowu 10 lat tanie kredyty, bo przecież sytuacja wg propagatorów hossy już się oczyściła, prawda?

Widać, jakie to niedorzeczne?

Data: 2009-04-02 10:05:01
Autor: gg
Początek Hossy przez duże H
Użytkownik "wiesław_sz" <wieslaw_sz@interia.pl> napisał w wiadomości news:gr18ue$j78$1news.onet.pl...

 Zadajcie sobie, więc pytanie. Jeżeli większość już sprzedała, to kto ma wywoływać spadki?

Masz oczywiście rację - kupuj. Dawcy są bardzo potrzebni...

P.

Data: 2009-04-02 15:20:21
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
Ja osobiście jestem zwolennikiem dywersyfikacji ryzyka, które zapewnia <a
href="http://www.motte.pl">analiza portfelowa</a>. Fakt, że nie pokazuje ona
dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje
zapakować do portfela

m.

Data: 2009-04-02 15:30:38
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
[...]

coś link się skrzywił:)
http://www.mojewino.pl

mwi

Data: 2009-04-02 15:33:47
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
> [...]
> dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje

coś link się skrzywił:)
http://www.motte.pl

do 3 razy sztuka:)

Data: 2009-05-13 11:58:45
Autor: george
Początek Hossy przez duże H

"mwi" <nzpWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:6e1a.000000bb.49d4bebbnewsgate.onet.pl...
> [...]
> dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie > akcje

coś link się skrzywił:)
http://www.motte.pl

do 3 razy sztuka:)

jakies trojany tam sie ładują....

Data: 2009-05-13 00:15:01
Autor: Jan Werbiński
Początek Hossy przez duże H
[...]

Kto kupił drogo i trzymał, ten pizda życiowa i nie powinien zajmować się giełdą, jeżeli nie stosuje SL.

Data: 2009-05-13 02:52:45
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
wiesław_sz <wieslaw_sz@interia.pl> napisał(a): dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
sutuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
itp.,itd)
...i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

Hmm...ale oni wiedza CO KUPOWAC:))  PS. zachecam do przeczytania ksiazki o Sorosie !

Data: 2009-05-13 07:30:10
Autor: XXL
Początek Hossy przez duże H
 Jeff <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
sytuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
itp.,itd)
...i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nawet nie wiesz o czym piszesz a chcesz się tu wymądrzać.
Warren Buffet jest sławnym inwestorem długoterminowym a nie spekulantem!
Od kilkudziesięciu lat inwestuje w bardzo długim horyzoncie inwestycyjnym w duże i rozwojowe firmy. Nie zajmuje się krótkoterminową spekulacją
Natomiast G.Soros jest słynnym traderem i nie zajmuje się inwestowaniem.

Data: 2009-05-13 12:51:26
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

wiem co pisze bo mam w rodzinie kogos kto w tym siedzi po uszy:)
W. Buffet nie tylko jest inwestorem. Poszukaj sobie listy czolowki swiatowych
spekulantow gieldowych. Tam go umiescili ci, co sie na tych sprawach znaja
najlepiej. --

Data: 2009-05-13 13:00:56
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
[...]

Soros? ...to geniusz spekulacji. To co teraz robi i kim jest jest tylko
konsekwencja tego co robil wczesniej i z czego nadal nie zrezygnowal.
Jesli nie masz dostepu do jego ksiazek w Polsce, to przeczytaj chociaz to, co
mozna na jego temat znalezc w sieci.

Data: 2009-05-13 21:24:40
Autor: Jeremiasz Kafelski
Początek Hossy przez duże H
Na razie nie widac oznak hossy. Zaczekaj z 2-3 tygodnie

Data: 2009-05-13 07:51:20
Autor: Jan Werbiński
Początek Hossy przez duże H
Użytkownik " Jeff" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gudclt$jd5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

Data: 2009-05-13 12:47:56
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> [...]
>
> Hmm...ale oni wiedza CO KUPOWAC:))

Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

Zlotowki? a po co?:))....a teraz juz bardziej powaznie: poszukaj w sieci *Buffett portfolio*, przejrzyj jego publiczne wypowiedzi i *zakupy*.

Poznaj jego technike i filozofie dzialania.

Warto rowniez zobaczyc jakie ruchy wykonuja na rynkach swiatowych osoby
nalezace do tej samej elity co Soros i Buffett. Jest tych osob kilkanascie i
ich liste znajdziesz w sieci. Jesli ci sie nie uda jej znalezc, to pomoge.

Data: 2009-05-13 13:09:19
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
 aaa...jeszcze jedno, aby komus przypadkiem najwybitniejsi gracze gieldowi nie
kojarzyli sie z *gangsterka*- ci ludzie to przede wszystkim pracoholicy i
przestrzegaja mimo wszystko pewnego kodeksu moralnego. A jaki ten kodeks maja,
to juz nieco inne zagadnienie:)

--

Początek Hossy przez duże H