Początek Hossy przez duże H

Data: 2009-04-02 08:14:46
Autor: Wit\(old\)
Początek Hossy przez duże H

Użytkownik "wiesław_sz" <wieslaw_sz@interia.pl> napisał w wiadomości news:gr18ue$j78$1news.onet.pl...
Polecam zapoznanie się z darmowymi fragmentami 20-tu książek

Wszystko co piszesz mam sens i tak bywa, należało by sie tylko zastanowić czy obecna sytuacja i jej podłoże ekonomiczne wpasowuje sie w schematy koniunkturalne przez  Ciebie opisane. Do tej pory fale hossy i bessy miały charakter cykliczny raczej nie spowodowany konkretnymi wydarzeniami. Teraz fundamentem bessy stało się załamanie systemu finansowego w usa. Ja przeczekuję sytuację - nie sprzedałem paierów i choć mam stratę rzędu 60% to sie zbytnio nie martwię - stałem się po prostu "inwestorem długoterminowym" he he.
Wici

Początek Hossy przez duże H