Początek Hossy przez duże H

Data: 2009-04-02 15:20:21
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
Ja osobiście jestem zwolennikiem dywersyfikacji ryzyka, które zapewnia <a
href="http://www.motte.pl">analiza portfelowa</a>. Fakt, że nie pokazuje ona
dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje
zapakować do portfela

m.

Data: 2009-04-02 15:30:38
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
[...]

coś link się skrzywił:)
http://www.mojewino.pl

mwi

Data: 2009-04-02 15:33:47
Autor: mwi
Początek Hossy przez duże H
> [...]
> dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie akcje

coś link się skrzywił:)
http://www.motte.pl

do 3 razy sztuka:)

Data: 2009-05-13 11:58:45
Autor: george
Początek Hossy przez duże H

"mwi" <nzpWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:6e1a.000000bb.49d4bebbnewsgate.onet.pl...
> [...]
> dokładnie kiedy kupić (że niby już teraz), ale na pewno sugeruje jakie > akcje

coś link się skrzywił:)
http://www.motte.pl

do 3 razy sztuka:)

jakies trojany tam sie ładują....