Początek Hossy przez duże H

Data: 2009-05-13 02:52:45
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
wiesław_sz <wieslaw_sz@interia.pl> napisał(a): dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
sutuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
itp.,itd)
...i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

Hmm...ale oni wiedza CO KUPOWAC:))  PS. zachecam do przeczytania ksiazki o Sorosie !

Data: 2009-05-13 07:30:10
Autor: XXL
Początek Hossy przez duże H
 Jeff <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
sytuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
itp.,itd)
...i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nawet nie wiesz o czym piszesz a chcesz się tu wymądrzać.
Warren Buffet jest sławnym inwestorem długoterminowym a nie spekulantem!
Od kilkudziesięciu lat inwestuje w bardzo długim horyzoncie inwestycyjnym w duże i rozwojowe firmy. Nie zajmuje się krótkoterminową spekulacją
Natomiast G.Soros jest słynnym traderem i nie zajmuje się inwestowaniem.

Data: 2009-05-13 12:51:26
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

wiem co pisze bo mam w rodzinie kogos kto w tym siedzi po uszy:)
W. Buffet nie tylko jest inwestorem. Poszukaj sobie listy czolowki swiatowych
spekulantow gieldowych. Tam go umiescili ci, co sie na tych sprawach znaja
najlepiej. --

Data: 2009-05-13 13:00:56
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
[...]

Soros? ...to geniusz spekulacji. To co teraz robi i kim jest jest tylko
konsekwencja tego co robil wczesniej i z czego nadal nie zrezygnowal.
Jesli nie masz dostepu do jego ksiazek w Polsce, to przeczytaj chociaz to, co
mozna na jego temat znalezc w sieci.

Data: 2009-05-13 21:24:40
Autor: Jeremiasz Kafelski
Początek Hossy przez duże H
Na razie nie widac oznak hossy. Zaczekaj z 2-3 tygodnie

Data: 2009-05-13 07:51:20
Autor: Jan Werbiński
Początek Hossy przez duże H
Użytkownik " Jeff" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gudclt$jd5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-13 12:47:56
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> [...]
>
> Hmm...ale oni wiedza CO KUPOWAC:))

Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

Zlotowki? a po co?:))....a teraz juz bardziej powaznie: poszukaj w sieci *Buffett portfolio*, przejrzyj jego publiczne wypowiedzi i *zakupy*.

Poznaj jego technike i filozofie dzialania.

Warto rowniez zobaczyc jakie ruchy wykonuja na rynkach swiatowych osoby
nalezace do tej samej elity co Soros i Buffett. Jest tych osob kilkanascie i
ich liste znajdziesz w sieci. Jesli ci sie nie uda jej znalezc, to pomoge.

Data: 2009-05-13 13:09:19
Autor: Jeff
Początek Hossy przez duże H
 aaa...jeszcze jedno, aby komus przypadkiem najwybitniejsi gracze gieldowi nie
kojarzyli sie z *gangsterka*- ci ludzie to przede wszystkim pracoholicy i
przestrzegaja mimo wszystko pewnego kodeksu moralnego. A jaki ten kodeks maja,
to juz nieco inne zagadnienie:)

--

Początek Hossy przez duże H