Początek końca kapitalizmu zaczyna się w Anglii

Data: 2011-08-14 21:35:27
Autor: boukun
Początek końca kapitalizmu zaczyna się w Anglii
I tak mamy oto począrtek końca kapitalizmu na świecie. Niedługo kapitalistyczna władza będzie się ukrywać w bunkrach i wyginie...

boukun

Data: 2011-08-14 22:08:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 21:35, boukun pisze:
I tak mamy oto począrtek końca kapitalizmu na świecie. Niedługo kapitalistyczna władza będzie się ukrywać w bunkrach i wyginie...

boukun

Zbyt piękne żeby to mogło być prawdziwe. Kapitalizm zanim zdechnie ostatecznie, to jeszcze niejednego wyśle na tamten świat. A ile będzie spuchniętych uszy od tego świńskiego kwiku, kwiczącego o niesprawiedliwości...

Data: 2011-08-15 08:00:16
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 22:08:31 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Zbyt piękne żeby to mogło być prawdziwe. Kapitalizm zanim zdechnie ostatecznie, to jeszcze niejednego wyśle na tamten świat. A ile będzie spuchniętych uszy od tego świńskiego kwiku, kwiczącego o niesprawiedliwości...

 poczytaj sobie o sukcesach komunizmu.  ilu "zdechlo" z przejedzenia,a ile z glodu.
 wybierz sie do polnocnego wietnamu na pyszne
 schabowe z trawy albo smazone na krowim lajnie
 cudownie pachnace zapiekanki ze zdechlych kotow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 00:06:57
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 21:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
I tak mamy oto począrtek końca kapitalizmu na świecie. Niedługo kapitalistyczna
władza będzie się ukrywać w bunkrach i wyginie...

Masz rację - w socjalizmie do tego by nie doszło. Socjalizm załatwił
problem rabunku od dupy strony - zabierajac wszystkim wszystko - tak,
zeby nie bylo czego rabować.
A na rozrabiajacych nastolatkow wysłanoby dywizję czołgów, kilka
tysięcy komandosów i po kilku godzinach strzelaniny byłoby po
rozruchach. Widzieliśmy to i w Polsce ćwierć wieku temu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-15 00:22:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

I tak mamy oto począrtek końca kapitalizmu na świecie. Niedługo
kapitalistyczna władza będzie się ukrywać w bunkrach i wyginie...

Ty chyba nie rozumiesz procesów, które dzieją się na świecie. Mylą Ci się pojęcie związane z polityką z pojeciem prawa własności.

Boukun, jak jutro przyjdzie Ci żyć w socjaliźmie, to oddasz swoją wypucowaną chatę na własność Skarbu Pastwa? Czy na mocy dekretu władzy, przyjmiesz pod dach lumpów spod budki z piwem? Pomyśl, wysil się, i odpowiedz.
--
Pit

Data: 2011-08-14 22:28:04
Autor: Tzva Adonai
Początek końca kapitalizmu zaczyna się w Anglii
Pit Kowalski albo Nowak napisał(a):

Boukun, jak jutro przyjdzie Ci zyc w socjalzmie, to oddasz swoja wypucowanaa
chate na wlasnosc Skarbu Pastwa?

Oczywiście, że boukun by oddał.. Boukun nie jest Żydem, swoim rodakom
żałować nie będzie... Nie po to z takim zapałem szerzy ideę
socjalizmu, żeby potem jak kapitalista zamknąć się w swoim wielkim
domu i ciągnąć korzyści z przywilejów socjalnych..

Data: 2011-08-15 02:51:50
Autor: kefirh
[...]

Socjalizm plus akcyza na handel wieprzowiną.
To jest ustrój, nie?

k.

Data: 2011-08-15 08:00:17
Autor: .[HeÂŽSk].
On Mon, 15 Aug 2011 02:51:50 +0200, kefirh <kefirh@reuter.si> wrote:

> [...]
>
> boukun

Socjalizm plus akcyza na handel wieprzowiną.

 handel wieprzowina koszerna to jest to! ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 03:20:47
Autor: stevep
Dnia 14-08-2011 o 21:35:27 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

I tak mamy oto począrtek końca kapitalizmu na świecie. Niedługo  kapitalistyczna władza będzie się ukrywać w bunkrach i wyginie....

boukun
Wstąpiłeś do jehowców?  ;)

--
stevep

Początek końca kapitalizmu zaczyna się w Anglii