Początki podatków

Data: 2011-01-08 16:55:07
Autor: lisek88
Początki podatków
Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym zaczerpnąć trochę wiedzy. Zbliżam się do wieku pełnoletności. Niestety zacznie się biurokratyczny chaos (trochę już wiem niestety niewiele).
Czy i jakie podatki będą mnie obowiązywały po osiągnięciu pełnoletności? Chciałbym też "założyć firmę". Hodowla krewetek karłowatych myślę, że byłaby najlepszym rozwiązaniem. Tanie koszta początkowe i eksploatacyjne. Słyszałem o czymś takim jak "odliczanie Vat 23%". Czyli państwo odda nam 23% kosztów jeżeli będziemy mieli faktury. Czy to prawda i jak to na prawdę działa? Musiałbym też wystawiać paragony i faktury Vat (mam nadzieję że uda mi się nawiązać kontakt z hurtowniami).
W skrócie JAK TO WSZYSTKO DZIAłA?

Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Data: 2011-01-11 22:53:43
Autor: SDD
Początki podatków

Użytkownik "lisek88" <lisek88517@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d2888d2$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam pierwszy podatek w zyciu zaplacilem, kiedy mialem cos ok 26 lat :)
Pelnoletnosc tu wiele nie zmienia.

W skrócie JAK TO WSZYSTKO DZIAłA?

Poczytaj sobie najpierw jakis samouczek, np. ten: http://firma.onet.pl/poradnik.html
I pare innych. Poczytaj archiwum grupy i wtedy dopiero wroc z pytaniami.

Pozdrawiam
SDD

Początki podatków