Poczciwy Meritek

Data: 2013-08-07 15:20:20
Autor: Waldek
Poczciwy Meritek
Wyplacił 7 dyszek za polecenie
- szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

Data: 2013-08-07 21:03:12
Autor: Chris94
Poczciwy Meritek
Dnia Wed, 7 Aug 2013 15:20:20 +0200, Waldek napisał(a):

Wyplacił 7 dyszek za polecenie
- szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

Też dostałem, chociaż te długotrwałe zwłoki w realizacji przelewów
wewnętrznych są dla mnie nie do zaakceptowania na dłuższą metę.
W lipcu dwukrotnie mi się zdarzyło, że wieczorem (gdzieś ok. godz.
22-iej) zleciłem przelew większej kwoty z ROR na swoje Konto
Oszczędnościowe, który został zrealizowany dopiero na następny dzień. Oczywiście za każdym razem odsetki za 1 dzień diabli wzięli.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-08-07 21:45:25
Autor: mx
Poczciwy Meritek
[...]

Tyle czasu na grupie i jak można nie wiedzieć, że w Meritku doba kończy się ok. 20:00? Żadnych opóźnień nie mają, chyba że kilka minut w trakcie przetwarzania - koniec sesji czy doby.

Data: 2013-08-08 14:17:32
Autor: Chris94
Poczciwy Meritek
Dnia Wed, 7 Aug 2013 21:45:25 +0200, mx napisał(a):

Tyle czasu na grupie i jak można nie wiedzieć, że w Meritku doba kończy się ok. 20:00?

Jakoś nie natknąłem się na tę informację, może dlatego,że wcześniej nie
interesowałem się tym bankiem.
A znasz może link do tej informacji na stronach banku?

Żadnych opóźnień nie mają, chyba że kilka minut w trakcie przetwarzania - koniec sesji czy doby.

Kilka minut?
Wczoraj około południa czekałem chyba z godzinę na wykonanie się
własnego przelewu.

Data: 2013-08-08 14:38:37
Autor: Klebespachtel
Poczciwy Meritek
W dniu 2013-08-08 14:17, Chris94 pisze:
[...]

§ 25 regulaminu rachunków bankowych

Data: 2013-08-08 15:13:37
Autor: Chris94
Poczciwy Meritek
Dnia Thu, 08 Aug 2013 14:38:37 +0200, Klebespachtel napisał(a):

A znasz może link do tej informacji na stronach banku?

§ 25 regulaminu rachunków bankowych

Dzięki!
Jest nawet gorzej niż przypuszczałem, okazuje się, że graniczna jest
godzina 19-ta, a nie 20-ta.
Już chciałem przenosić z mBanku do Meritka wszystkie przelewy
zdefiniowane swoje i żony, ale chyba jednak się jeszcze wstrzymam :)

Data: 2013-08-08 16:09:29
Autor: Klebespachtel
Poczciwy Meritek
W dniu 2013-08-08 15:13, Chris94 pisze:
[...]

Przelewy między własnymi rachunkami jeszcze bym przeżył. Najgorsze jest to, że nawet szybkie przelewy "płacę z meritum bank" nie chodzą po 19 :/.

Data: 2013-08-08 23:25:23
Autor: Chris94
Poczciwy Meritek
Dnia Thu, 08 Aug 2013 16:09:29 +0200, Klebespachtel napisał(a):

[...]

A to już mnie całkiem zdołowałeś, bo ja właśnie chciałem się przenieść
ze względu na te przelewy!

Data: 2013-08-09 11:05:28
Autor: lolekanabolek
Poczciwy Meritek
W dniu 2013-08-07 21:03, Chris94 pisze:
Dnia Wed, 7 Aug 2013 15:20:20 +0200, Waldek napisał(a):

Wyplacił 7 dyszek za polecenie
- szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

Też dostałem,

a u mnie na razie brak kaski za polecenie, ale teoretycznie to mają czas do 20 września, o ile oczywiście polecony spełni warunki ;-))

Marcin

Data: 2013-08-08 15:25:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Poczciwy Meritek

"Waldek" ktthj1$4ks$1@node2.news.atman.pl

Wyplacił 7 dyszek za polecenie
- szkoda ze akcja tak szybko sie skonczyla ;)

A w mordę nie dał? Bo jeśli jest poczciwy dlatego,
że dał, co obiecał, to dlaczego nie należy pisać,
że jest poczciwy, gdyż nie daje po pysku?

Fajnie, że informujesz o tym, iż bank dał,
ale zauważ, że raptem wykonał to, co do
niego należało.

Swoją drogą... Komu Ty to konto poleciłeś? Psu lub
kotu? Toż niedawno polecaliśmy wszyscy za stówkę...
Kolejny raz poleciłeś tym samym osobom?

Data: 2013-08-09 01:12:41
Autor: Waldek
Poczciwy Meritek

[...]

Poczciwy ze dal bez upominania
znaczy nie trza bylo drzec wspomnianej mordy zeby dal
jak to bylo z tymi 3 dyszkami u niektorych za otwarcie bez kuriera ;)

Fajnie, że informujesz o tym, iż bank dał,

Tez tak mysle, bo moze ktos czeka na te kilka dyszek ;)

Swoją drogą... Komu Ty to konto poleciłeś? Psu lub
kotu?

Masz glowe i uj to kombinuj ;)
psu, kotu, chomikowi... czy to ważne ?
- wazne ze uznali ;)

Strażnik teksasu jeszcze daje - i niekoniecznie w morde
- tylko wiewiorki z miesiaca na miesiac coraz bardziej chytre :/

Poczciwy Meritek